Volkswagen Group: Продажбата во 2024 година е намалена за 2,3%

Германскиот автомобилски гигант Фолксваген минатата година забележа пад на продажбата на годишно ниво. Групацијата, која ги вклучува брендовите Audi, Škoda, Seat и Porsche, минатата година испорача 9,027 милиони возила ширум светот, што е за 2,3 отсто помалку од претходната година. Групата продавала и помалку електрични возила.
Како што јави германската новинска агенција dpa, групата сепак ја постигна целта од девет милиони испораки ширум светот.

Регионалните резултати се многу различни. Продажбата во Кина падна за речиси десет отсто, а во Западна Европа за само 0,4 отсто. Минатата година Volkswagen успеа да ја зголеми продажбата во Северна Америка (за шест проценти) и Јужна Америка (за 15 проценти) во споредба со 2023 година.

Вкупната продажба на електрични возила Фолксваген лани е намалена за 3,4 отсто на 745.000 возила во однос на претходната година.

Помеѓу поединечните брендови, продажбата на луксузни автомобили на Audi беше особено разочарувачка, која падна за 12 проценти.

Продажбата на клучниот бренд Фолксваген, кој сочинува повеќе од половина од вкупната продажба на групацијата, падна за 1,4 отсто во 2024 година, додека производителот на премиум спортски автомобили Порше забележа пад на продажбата за три отсто.

Од друга страна, продажбата на возилата Seat/Cupra е зголемена за 7,5 отсто, а на Skoda за 6,9 отсто. Сепак, како што објави ДПА, профитот на овие подружници не може да го надомести падот на другите брендови.

Групацијата Volkswagen испорача повеќе од 9,2 милиони возила низ сите марки во 2023 година, што претставува раст од повеќе од 10% во споредба со претходната година. Менаџментот првично го таргетираше растот на продажбата до три проценти за 2024 година, но се откажа од таа цел во септември, особено поради проблемите со продажбата на некогаш високопрофитабилниот кинески пазар.