Генерацијата Z го менува начинот на кој аплицираат за работни места со тоа што ги отфрла традиционалните формати на биографија и наместо тоа, прави видеа на TikTok.
Иако овој пристап наиде на различни реакции од јавноста, експертот за кариери Гај Торнтон верува дека апликациите на TikTok се „одличен начин да се истакнете“ на денешниот конкурентен пазар на труд, пренесува Indy100.
„Индустријата за регрутирање денес има различни вредности“
Торнтон верува дека ваквите „напредни“ апликации би можеле да станат долгорочен тренд.
– Како што сè повеќе луѓе успешно добиваат работа користејќи ги овие видеа, веројатно е дека и други ќе се приклучат на овој тренд – со право – истакна тој и додаде дека видео апликациите се веќе доста вообичаени во процесот на вработување, пренесува Индекс.
Торнтон, исто така, истакна дека платформите како LinkedIn веќе ги охрабруваат луѓето да „изградат онлајн професионален идентитет, така што не е нереално да се замисли TikTok да стане уште една алатка за регрутирање“.
Дигиталната ера го промени она што работодавците го бараат кај кандидатите, а вештините како што се креативноста, приспособливоста и дигиталната писменост сега се меѓу најбараните.
– Индустријата за вработување денес има различни вредности од пред десет години. Креативните вештини и дигиталната писменост сега се многу барани, а добро изработеното видео на TikTok може совршено да ги покаже тие квалитети, додаде Торнтон.
– Кога се изложувате на јавна платформа, ја покажувате не само вашата креативност, туку и вашата подготвеност да бидете видени, што е клучно во областите како односи со јавноста, маркетинг и медиуми. Тоа сигнализира самодоверба, техничка свест и следење на актуелните трендови – додаде тој.
Совети за создавање ефикасна апликација TikTok
Торнтон истакна неколку совети за изработка на ефективно поднесување на TikTok. Прво, треба да најдете баланс помеѓу професионалното и забавното.
– На платформа посветена на хумористични видеа, лесно е да се препуштите на шега. Иако вклучувањето на сопствената смисла за хумор е одличен начин да привлечете публика, важно е да останете професионални и да покажете дека добро би се вклопиле со културата на компанијата, вели тој.
Исто така, неопходно е да се фокусирате на вашите вештини и искуство
– Избегнувајте одолговлекување и за кратко време што треба да привлечете внимание истакнете ги сите вештини и искуство кои ве прават идеален кандидат“, изјави Торнтон. „Вниманието на социјалните мрежи е кратко, затоа направете го вашето видео динамично. Пренесете ја пораката јасно и концизно преку креативно уредување, раскажување приказни или впечатливи визуелни елементи, додаде тој.
На крајот истакна дека би било добро да заврши со повик за акција.
Завршете го видеото со силен повик за акција, без разлика дали се работи за поканување на работодавачот да ве контактира, да ја прегледа другата ваша содржина или да ве покани на интервју – рече Торнтон.