По големиот сајбер напад врз T-Mobile во Соединетите држави, извршниот директор на телекомот, Мајк Сиверт се извини и даде детали за тоа како компанијата се справува со проблемот.
„Последните две недели беа понижувачки за сите нас во T-Mobile. Неуморно работевме за да се справиме со малициозниот сајбер напад во нашите системи“, сподели Сиверт на блогот на компанијата. „Прекршувањето е спречено и истрагата на компанијата е „во суштина завршена“, додаде тој.
T-Mobile беше хакиран и порано, но ова е најголемото нарушување во безбедноста на компанијата досега, забележува RCR Wireless News. Нелегалниот пристап влијае на информации за 13,1 милиони тековни претплатници, како и датотеки со податоци со информации за 40,6 милиони „поранешни или идни клиенти на T-Mobile“.
Покрај тоа, компромитирани се информациите за ПИН -кодовите на околу 900.000 активни корисници на при -пејд услуги.
Одговорност за нападот презеде 21-годишен американски државјанин кој живее во Турција. Тој разговараше со голем број медиуми, давајќи докази за да го поткрепи неговото тврдење дека тој го извршил нападот како одмазда затоа што бил цел на американските власти за наводна вмешаност во злонамерен „ботнет“.
Човекот тврди дека бил киднапиран и мачен од американските агенции и поднел тужба против Министерството за правда, ФБИ и ЦИА во Вашингтон.
Сиверт беше внимателен во врска со обемот на детали што ги сподели за нападот, велејќи дека операторот „активно се координира со органите на прогонот“.
Според шефот, T-Mobile го известил „скоро секој“ актуелен клиент од САД или сопственик на картичка што бил погоден.
„Во моментов работиме за да ги известиме поранешните и потенцијалните клиенти чии информации станаа достапни за време на пробивот“, велат оттаму.