Автомобилските компании би можеле да воведат месечна претплата за користење дополнителни опции во возилата

321

Автомобилските компании размислуваат за сосема нов начин на заработка што на долг рок би можел да им донесе приход од милијарди долари. По примерот на интернет услугите што ги користиме денес и за кои плаќаме месечна претплата, наскоро би можеле да плаќаме претплата за користење на некои опции во нашите автомобили.

Некои компании веќе почнаа да експериментираат со такви претплати за да пристапат до нови опции, но останува да се види како ќе реагира пазарот на долг рок бидејќи некои аналитичари предупредуваат дека некои корисници нема да бидат задоволни со нив бидејќи можеби сметаат дека плаќаат двапати за истото. Првиот пат кога се инсталира нова опција во автомобил, а вториот пат да се користи. Но, од друга страна, ова отвора можност за купувачите на автомобили да плаќаат само за оние опции што всушност ги користат во возилото.

Исто така, употребата на дополнителни опции може да влијае на почетната цена на возилото. Може да биде помала при пазарење, а кога, на пр. сопственикот го отплати кредитот, тогаш по неколку години може да активира некои нови опции кои биле достапни во самата кола, но не можел да ги искористи, т.е. не ги плаќал.

Некои автомобилски компании како што се Lexus, Toyota и Subaru веќе почнаа да наплаќаат за можноста за отклучување и палење автомобили преку апликацијата, во некои BMW-а сопствениците можат да платат за можноста за автоматско вклучување долги светла, а компанијата исто така размислуваше да наплаќа и за загревање седишта. General Motors и Ford им нудат на клиентите планови за претплата за користење на асистент при возење на автопат.

Бидејќи овие услуги се нудат како претплата и во зависност од услугата, корисниците треба да плаќаат месечни бројки од 10 до 25 долари за нив, што отвора сосема нова можност за заработка за производителите на автомобили бидејќи по продажбата на возилата ќе можат да заработат дополнително секој месец.

Овој пазар на претплатни услуги за возила е сè уште во зародиш и можеме да очекуваме компаниите да експериментираат со претплати за различни опции во иднина, а до крајот на деценијата може да стане пазар вреден десетици милијарди долари. Според Business Insider, Stellantis, Ford и GM очекуваат да заработуваат околу 20 милијарди долари годишно од услугата до крајот на оваа деценија.