Експерт советува: Што треба да земат предвид инвеститорите кога зачекоруваат во метаверзум?

110

Порано познат како Facebook, Меtа ќе потроши најмалку 7,4 милијарди фунти во 2022 година за да создаде виртуелен свет на метаверзум  за кој Марк Цукерберг се надева дека ќе стане златен стандард за игри, социјални мрежи и виртуелни работни средини. Со толку голем потенцијал за раст, Максим Мантуров, раководител на инвестициско истражување во Freedom Finance Europe, опишува на кои акции на метаверзум треба да внимавате и дали се исплати да се купи недвижен имот на метаверзум.

Во текот на следните неколку години, веројатно сите ќе работиме, ќе играме, ќе комуницираме и ќе инвестираме во овој сеопфатен екосистем. Технолошките компании ќе работат напорно на додатоци кои ќе го подигнат искуството на метаверзумот на следното ниво, како што се следната генерација слушалки за виртуелна реалност и друг хардвер, рече Мантуров.

Во 2022 година, метаверзумот најверојатно ќе влезе во деловната фаза, воведувајќи широк спектар на услуги. Со комбинирање на виртуелната реалност (VR) и проширената реалност (AR),метаверзумот им нуди на компаниите многу практични придобивки надвор од вообичаените услуги за телеконференции. Некои од најголемите технолошки гиганти сега се свртуваат кон оваа растечка индустрија, како што се Amazon, AMD, Nvidia и Apple.

Според последните истражувања, Французите и Англичаните покажуваат најголем интерес за метаверзумот, во споредба со другите европски земји. Иако метаверзумот допрва добива на популарност, некои компании веќе презедоа чекори за да бидат пред конкуренцијата.

Затоа, не е изненадувачки што токму компаниите би можеле да бидат во првите редови на развојот на метаверзумот, се оние на кои треба да се внимава.

Една од нив, посочува Мантуров, е познатата компанија Unity.

За помалите компании како Unity (или Roblox), метаверзумот создава можности за побрз раст, што во моментов се рефлектира во цената и интересот на инвеститорите. Unity се обложува да стане лидер во метаверзумот преку создавање 3D содржина во VR и AR. Зајакнувајќи ги креаторите со своите алатки, тој е стратешки позициониран да преземе поголем дел од пазарниот удел, посочува тој.

Меѓутоа, не само компаниите кои создаваат содржина ќе успеат во метаверзумот, туку и оние кои создаваат хардвер или опрема што ќе им овозможи на корисниците да ја креираат и гледаат таа содржина.

Nvidia може лесно да ги задоволи барањата за висока моќност и компјутери, така што Nvidia ќе генерира високи приходи од продажбата на хардвер во следните неколку години, заедно со растечкиот приход од претплатите на игрите во облак, објаснува Мантуров.

Тој додава дека Мета понудил да ја купи VR фитнес апликацијата Supernatural, со што добил уште поголем удел на VR пазарот во комбинација со силната продажба на слушалките Quest 2. Мета, исто така, го отвори својот виртуелен простор Horizon Worlds од бета верзијата, дозволувајќи им на развивачите на игри да добијат пристап до новите алатки за креаторите. Инвеститорите треба да го третираат неговото отворање како позитивен катализатор.

Засега, за повеќето корисници, метаверзумот е нешто друго прилично апстрактно. Но, се повеќе луѓе инвестираат во метаверзумот или некои од неговите виртуелни делови. Така, откако се појавија, виртуелните недвижности во метаверзумот станаа многу барана стока. И додека за некои се работи за престиж да имаат виртуелна вила на Марс или во Лос Анџелес, експертите предупредуваат на претпазливост.