Кинеските власти најавија дека технолошките платформи за нарачка и испорака на храна треба дополнително да ги намалат таксите за нивните ресторански услуги. Наредбата дојде во директивата подготвена од кинеската Национална комисија за развој и реформи. Нивната цел е „да им помогне на услужните индустрии кои се борат да закрепнат“.
Помеѓу 2016 и 2020 година, бројот на луѓе кои нарачуваат храна преку Интернет во Кина се удвоил на 400 милиони. Бумот делумно се должи на дарежливите субвенции што им се даваат на компаниите од овој сектор. Новото правило веројатно ќе ги намали придобивките на долг рок, забележува TechCrunch.
Познато е дека Meituan, една од двете најголеми платформи за испорака на храна, има дури 60% од приходите за кварталот кој заврши во септември 2021 година. Сега, со новата регулатива, за платформите за испорака на храна станува сè потешко слободно и „широко“ да го развиваат својот бизнис.
Во 2020 година, стана познато за високо стресната средина во која работат милиони кинески работници за доставување на храна. Алгоритмите за оптимизација на ефикасноста кои не ги земаат целосно предвид човечките капацитети и сообраќајните несреќи ги доведоа добавувачите до исцрпеност. Кинеските власти потоа им наредија на платформите да ја подобрат безбедноста на нивните работници.
Компаниите од секторот почнаа да ги опремуваат носачите со „поврзани“ шлемови, кои имаат функции за гласовни команди, за да не мора добавувачите да ги проверуваат телефоните додека возат по улиците со своите е-скутери. Беа олеснети и роковите за испорака.
Но, за компании како Meituan и нивните конкуренти како Ele.me, тешка задача останува како да се балансира благосостојбата на работниците и профитабилноста на нивниот бизнис.