Најпознатите коцки во светот наскоро би можеле да станат многу „подигитални“ отколку што се сега. Според Фајненшл тајмс, Лего планира тројно да го зголеми бројот на развивачи на софтвер и да ги забрза инвестициите во трансформација на дигиталните бизниси, бидејќи најголемиот светски производител на играчки стравува дека светот на онлајн игрите може значително да го разниша бизнисот со пластични коцки.
Два света, заедно
Извршниот директор Нил Кристијансен за ФТ, истакнува дека данската компанија ја зголемува својата инвестиција во развој на софтвер на неколку стотици милиони долари и повеќе не ги гледа своите физички и дигитални производи како два посебни света.
„Работите се здружуваат, па затоа е многу полесно да ги поврзете за да станат уникатно искуство. На ова дигитално патување, ги зголемуваме нашите можности и се обединуваме под нашите проекти за кои претходно ангажиравме консултанти. Денес, тоа е нашата најголема поединечна инвестиција “, рече Кристијансен.
Лего официјално го отвори својот дигитален центар во Копенхаген минатиот месец, откако претходно отвори слични центри во Лондон и Шангај.
До крајот на 2023 година, компанијата има намера да ангажира 1.800 програмери, три пати повеќе отколку што имаше на почетокот на минатата година. Околу 400 од нив би работеле во данската престолнина.
Да потсетиме, Лего беше на работ на колапс во 2003 година, но по консолидацијата беше значаен успех. Минатогодишните деловни резултати покажаа раст на приходите од четвртина, а профитот за речиси една третина. Атул Бхардвај, директор за дигитален бизнис, вели дека компанијата добила една нова способност, а тоа е производство на сопствени видео игри.