Речиси 40 проценти од Генерацијата Z претпочитаат пребарување на TikTok и Instagram наместо Google Search и Maps, според податоците на Google објавени од TechCrunch. Патем, генерацијата Z е дефинирана како оние родени помеѓу средината на деведесеттите и почетокот на 2010-тите.
TikTok, која е најбрзо растечката апликација за социјални медиуми, експлодираше во популарност во изминатите неколку години – толку многу што ги инспирираше конкурентите на социјалните медиуми Instagram и Snapchat да воведат копирани видео функции на Reels и Spotlight.
Сега, извршниот директор на Google потврди дека форматот на TikTok го менува начинот на кој младите луѓе спроведуваат интернет пребарувања, а Google работи на тоа.
Вишиот потпретседател на Google, Прабакар Рагаван, на конференцијата Fortune Brainstorm Tech рече дека, според интерните студии на Google, „нешто како речиси 40 отсто од младите луѓе кога бараат место за ручек не одат на Google Maps или не бараат , тие одат на TikTok или Instagram.”
Google ја потврди оваа статистика за Insider, велејќи дека „се соочуваме со силна конкуренција од низа извори, вклучувајќи општи и специјализирани пребарувачи, како и посветени апликации“.
Google ги истакна промените што планира да ги направи во својот прелистувач за да ја привлече помладата публика, вклучително и можноста корисниците да ја поместат својата камера на одредена област и „инстантно да добијат увид во повеќе објекти во поголема сцена“.
Insider претходно објави за заканата што ја претставува TikTok за YouTube, кој исто така е во сопственост на матичната компанија на Google, Alphabet. Insider Intelligence предвидува дека приходите од реклами на TikTok ќе го надминат YouTube до 2024 година