И покрај турбулентната година за компанијата, Мета е најбрзо растечкиот бренд во САД, според новиот извештај на Morning Consult.
Мета, матичната компанија на платформите за социјални медиуми како Facebook и Instagram, забележа зголемување од 6,5% во купувањата (т.е. уделот на потрошувачите кои рекоа дека ќе размислат за купување од брендот) од јануари до октомври 2022 година.
Зголемувањето на нејзината популарност, вели таа, укажува на успехот што го има во ребрендирањето, заедно со „зголемената свест и интерес“ за метаверзумот. Неколку компании покажаа интерес за инвестирање во просторот на виртуелната реалност, изјави за Yahoo Finance Live Јоана Пјаченка, шеф на индустриската интелигенција во Morning Consult.
„Не можете да размислувате за метаверс без да зборувате за Мета“, рече таа.
Кој друг е во Топ 10
Американската компанија за обувки Crocs, која го зазеде второто место на листата, е уште една компанија која забележува обновен интерес на потрошувачите.
Компанијата забележа рекордни приходи во 2022 година, надминувајќи 985 милиони долари во најновите квартални резултати. За помалку од една година, приходите на Crocs пораснаа над 50%.
„Тие имаа навистина успешна година со тоа што не ја изгубија својата основна публика, која се грижи за удобноста и достапноста, а исто така ги брка трендовите. Останувајќи во тренд со неговите различни додатоци, таа рамнотежа навистина му користи на Crocs“, рече Пјаченка.
Еве ја целосната листа на најбрзо растечките брендови во САД:
- Meta
- Crocs
- Beats
- Stock Cold Brew
- Milwakee Tool
- Zelle
- Adobe
- Great Value Cream Cheese
- Gatorade
- Office Depot