Гугл, Твитер и Мета се соочуваат со построги правила на ЕУ за онлајн содржините

76

Матичните компании на Google и Facebook, Alphabet и Meta Platforms, како и Twitter, се соочуваат со построги правила на ЕУ за онлајн содржините, според податоците за месечните броеви на корисници што компаниите ги објавија во четвртокот, а кои го надминаа европскиот регулаторен праг.

Новите правила, познати како Закон за дигитални услуги (DSA), ги таргетираат компаниите со повеќе од 45 милиони корисници како многу големи онлајн платформи и се предмет на обврски како што се управување со ризик и надворешна и независна ревизија. Од нив се бара и да споделуваат податоци со властите и истражувачите и да усвојат строги кодекси за онлајн правила и однесување.

Европската комисија им даде рок на онлајн платформите и пребарувачите до 17 февруари да го објават бројот на нивните месечни активни корисници. Многу големи онлајн платформи имаат четири месеци да ги усвојат правилата или да ризикуваат казни.

Твитер објави дека има 100,9 милиони активни месечни корисници во ЕУ, во просек, врз основа на проценките во последните 45 дена.

Alphabet обезбеди еден сет на податоци за бројот на кориснички сметки и друг сет врз основа на непреплатени примачи, велејќи дека корисниците можат да пристапат до неговите услуги без разлика дали се најавени на сметка или се одјавени.

Се вели дека просечниот месечен број на регистрирани корисници е 278,6 милиони на Google Maps, 274,6 милиони на Google Play, 332 милиони на Google Search, 74,9 милиони на Shopping и 401,7 милиони на YouTube.

Претходно оваа недела, Meta Platforms соопшти дека има 255 милиони просечни активни корисници на Facebook во ЕУ и околу 250 милиони просечни активни корисници на Instagram во последните шест месеци од 2022 година.