Пазарот на паметни телефони е во пад во последните неколку години, што доведе до исчезнување на многу брендови. Новиот извештај на Counterpoint Research покажува дека речиси 500 брендови на паметни телефони исчезнале од пазарот од 2017 година.
Падот на пазарот е главно резултат на подемот на кинеските компании како Xiaomi, Oppo и Vivo. Овие компании успеаја да воведат значително подобри смартфони по атрактивни цени, што доведе до значително губење на пазарниот удел од локалните брендови.
Локалните брендови, некогаш познати како „локални кралеви“, како што се Micromax во Индија и Symphony во Бангладеш, изгубија значителен дел или дури го напуштија во последните пет години, пишува Benchmark.
Покрај подемот на кинеските компании, на падот на пазарот на паметни телефони влијаат и други фактори како што се созреваната база на корисници, продолжувањето на циклусите на замена на уреди, проблемите со синџирот на снабдување предизвикани од глобалната епидемија, економскиот пад, технолошките промени и способност на големите технолошки компании да произведуваат телефони во огромни количини.
Counterpoint предвидува дека пазарот на паметни телефони ќе продолжи да се намалува во наредните години, но дека големите светски компании ќе бидат во подобра позиција да се прилагодат на какви било макроекономски спротивставени ветрови и технолошки транзиции.
Сепак, Counterpoint тврди дека има и мали производители кои би можеле да опстанат, продавајќи ги своите уреди на промоции, но нудат уникатни промоции кои не се достапни од други компании.
За потрошувачите, овие податоци значат дека ќе имаат помалку избор за паметни телефони во наредните години. Сепак, тоа значи и дека ќе можат да купат подобри смартфони по пониски цени.
Големите компании како Apple, Samsung и Xiaomi најверојатно ќе продолжат да доминираат на пазарот на паметни телефони во наредните години. Сепак, малите производители кои нудат уникатни промоции и иновативни производи исто така би можеле да постигнат успех.