Kако да изградите личен бренд за да се вработите во 2024 година

60

Иако исполнувањето на работните квалификации е голем дел од критериумите, вработувањето не се однесува само на она што е на вашето CV. Се работи и за тоа како ги истакнувате вашите уникатни вештини и искуства и како се појавувате на социјалните мрежи и слично. Често се вработува најдобро пласираниот кандидат, а не најискусниот кандидат.

Еве како да го изградите вашиот личен бренд за да ја добиете работата:

За почеток, еве го одговорот на тоа што всушност е личен бренд.

Личен бренд во основа е како се претставувате пред светот. Исто како што компаниите имаат брендови кои го претставуваат нивниот идентитет, производи и услуги, така и вие можете да го негувате вашиот личен бренд за да ги покажете вашите вештини и експертиза.

Оптимизирањето на вашиот личен бренд вклучува комуникација со уникатната вредност што ја носите, управување со вашата репутација и осигурување дека ги допирате вистинските луѓе. Ајде да нурнеме подлабоко во четири совети што можете да ги користите за да го оптимизирате:

Запознајте ја вашата публика

Основно за секој напор за брендирање е јасното разбирање на вашата публика. Ова значи длабоко копање во тоа кои се тие, за што се грижат и со какви предизвици се соочуваат.

Бидејќи сакате да го оптимизирате вашиот личен бренд како професионалец во вашата специфична област, сакате да разговарате со вашите врсници, потенцијални работодавци и влијателни во индустријата.

Обрнете внимание на демографијата, преференциите и приоритетите на овие луѓе и она што тие го бараат. Откако ќе се решите за вашата целна публика, започнете со поставување прашања. Кои вештини и квалитети ги бараат работодавците кај кандидатите? Кои индустриски трендови го обликуваат пејзажот? Кои се итни прашања релевантни за оваа област? Со разбирање на потребите и очекувањата на вашата публика, можете да го прилагодите вашиот личен бренд така што ефективно се справувате и проактивно и нудите решенија за нивните проблеми, пишува forbes.n1info.rs.

Покажете ја вашата единствена вредност

Како кандидат за работа, треба јасно да покажете што ве прави единствени. За почеток, наведете ги вашите специфични вештини, искуства и квалитети што ве издвојуваат од другите кандидати.

Без разлика дали се работи за вашата техничка експертиза, креативност, способности за решавање проблеми, лидерски вештини или единствена перспектива, задолжително нагласете го она што ве издвојува.

Додека го правите ова, не пропуштајте едноставно да ги наведете вашите квалитети.

Обидете се да дадете конкретни примери и да вклучите броеви каде што можете. На пример, подобар начин да кажете дека имате „одлични лидерски вештини“ е да кажете дека сте „докажан лидер во продажба кој постојано ги надминувал продажните цели за 40% во текот на претходната година“.

Истото важи и ако работите на креативно поле. Наместо едноставно да ги спомнувате вештините за креативно пишување копии, можете да кажете дека сте креативен пишувач на копии со докажана способност да ја зголеми свеста за брендот на социјалните медиуми.

Користете ги социјалните медиуми ефективно и доследно

Денес, присуството на социјалните мрежи во основа е услов ако сакате да негувате личен бренд. На крајот на краиштата, сакате потенцијалните работодавци да имаат што да референцираат кога ве бараат на интернет. Не се работи само за тоа да имаш профили.

Треба постојано да споделувате добра содржина што носи вредност за вашата публика. На пример, на LinkedIn сакате редовно да споделувате индустриски увиди, написи и ажурирања релевантни за вашата област.

Можете исто така да комуницирате со другите со коментирање на нивните објави, учество во дискусии и поврзување со професионалци во вашата мрежа.

Осигурајте се дека вашата содржина е привлечна, информативна и усогласена со вашиот личен бренд. Наместо да ја бомбардирате вашата публика со голем обем на објави, фокусирајте се на создавање содржина што дава вистинска вредност и резонира со вашата целна публика. Пред сè, сакате вашите следбеници (и алгоритмот) да знаат кога да ја очекуваат вашата содржина. Доследноста е секогаш клучна.

Фокусирајте се на вмрежување

Социјалните медиуми, особено LinkedIn, се одлична алатка за вмрежување, но не е замена за „чизмите на земја“.

Кога го оптимизирате вашиот личен бренд, најдобро е да се прикажувате на што е можно повеќе настани во индустријата, конференции и функции за вмрежување за да запознаете луѓе лице в лице и да изградите значајни врски.

Освен што се отворате за вредни можности и можеби дури и запознавате луѓе кои вработуваат, овие настани се исто така одлични можности за учење.

Присуството на настани во индустријата ви овозможува да останете во тек со најновите трендови и случувања, да го проширите вашето знаење и да стекнете увид од лидерите во индустријата и колегите.

Потрудете се да ги максимизирате овие можности со тоа што ќе бидете пристапни, разговорни и нудејќи им вредност на другите. Не заборавајте да разменувате информации за контакт и потоа да воспоставите нови врски за да ги одржувате и негувате тие односи со текот на времето.

Едно нешто што треба да се запамети е дека оптимизирањето на вашиот личен бренд не е процес преку ноќ. Не грижете се ако се чини дека вашите напори не се исплатат.

Напредокот во овие ситуации тежнее кон снежни топки, така што само треба да започнете и штом ќе го направите, да продолжите. Пред да знаете, ќе создадете личен бренд кој ќе ве направи најатрактивниот кандидат во која било просторија. Продолжи да одиш!