Услугата прво ќе биде лансирана во Загреб во 2026 година, според Верне. Потоа, додаваат, услугата „Верне“ ќе биде достапна и во другите европски градови – прво во Велика Британија и Германија и на Блискиот Исток. Компанијата веќе има потпишано договори со 11 градови во ЕУ, Велика Британија и Блискиот Исток, а преговара и со повеќе од 30 градови низ светот кои сакаат да станат партнери на Верне, тврдат од компанијата.
Возењето ќе се нарача преку апликација
„Апликацијата е сè што ви треба за да го започнете вашето патување. Со апликацијата можете да видите колку време ќе биде потребно за да ве земе и да бидете сигурни дека возењето нема да биде откажано. Секое возење може да се персонализира – од температурата до мирис – осигурувајќи дека патувањето не е само да стигнете до дестинацијата, туку и да уживате во убавината на секое возење“.
Во Загреб ќе се гради фабрика за производство на автономни електрични возила
Клучен дел од системот е инфраструктурата што ја нарекуваат Мајчинство. „Мајчинството е домот во кој ќе се грижиме за нашите возила.
Возилото Verne има две седишта и внатрешен концепт кој целосно ја редефинира идејата за внатрешниот простор на возилото.
Возилото ќе биде целосно автономно со систем способен за возење во динамичен градски сообраќај. Напредната платформа за автономно возење на Mobileye Drive ќе биде интегрирана во возилото Verne и заедно со софистициран сет на сензори вклучувајќи камери, радар и лидар, ќе овозможат можности за автономно возење. Системот на Mobiley овозможува флексибилност и функционирање на автономното возење на различни локации, на различни типови патишта во различни временски услови, земајќи ги предвид локалните стилови на возење.
Зошто двосед?
„Податоците покажуваат дека во 9 од 10 патувања возилото го користат 1 или 2 лица. Затоа, повеќето патувања можеме да ги задоволиме со двосед и да создадеме уникатен внатрешен простор во возило со компактна големина.
Внатрешноста на Верне има повеќе простор отколку во Ролс Ројс, што ви овозможува да се опуштите и поефикасно да го поминувате времето.
„Сакавме да го дизајнираме ентериерот на начин што помалку потсетува на автомобил, а повеќе на дневна соба“, опиша Адријано Мудри, директор за дизајн на роботаксија.
Фото: Verne