Големото враќање на автосалонот во Париз: За сè се виновни Кинезите?!

Германските производители на автомобили ќе се вратат на автосалонот во Париз. Своето учество на настанот, кој ќе се одржи од 14 до 20 октомври, најавија брендовите на Volkswagen Group VW, Audi и Škoda, пишува Automotive News Europe. BMW ќе биде присутен со брендовите BMW и Mini. Други марки кои го потврдија своето учество се Renault, Dacia и Alpine и трите француски марки на Stellantis, Citroen, DS и Peugeot. Меѓу азиските производители на автомобили, јужнокорејскиот бренд Kia го потврди своето присуство, а единствениот кинески бренд кој сигурно ќе дојде на саемот е Ceres.

Саемот во Париз долго време беше во криза, во 2020 година поради коронавирусот, а во 2022 година учествуваа само неколку француски брендови, заедно со BYD и неколку азиски брендови. Ова е враќање на Париз на големите врати. Саемот во Париз се одржува на секои две години, наизменично со главниот саем за автомобили во Германија, чиј домаќин сега е Минхен.

Присуството на VW, BMW и Kia на саемот во Париз по прескокнувањето на настанот во 2022 година укажува на загриженост кај европските и корејските производители на автомобили за зголемената конкуренција од кинеските брендови. Ова е причината зошто тие очигледно бараат постојано зголемување на маркетинг присуство. Некои производители на автомобили останаа неодлучни или сè уште не одговорија на прашањата за нивното учество, вклучително и брендовите на Toyota и Stellantis како Alfa Romeo, Fiat и Lancia.

На саемот нема големи кинески брендови, нема да учествуваат MG, BYD, Chery и Great Wall. Кинеските брендови се соочуваат со двоен предизвик во Франција: со новововедените царини на ЕУ, француската влада одби да субвенционира електрични автомобили произведени во Азија, вклучувајќи ги Кина, Јапонија и Јужна Кореја. Затоа овие возила поскапеа и до 4000 евра, пишува Ревија Хак.

Инаку, веќе има сериозни најави за саемот во Германија, би можеле да учествуваат цела палета на кинески, европски, јапонски и корејски брендови…