Второто предупредување за профит на Volkswagen AG за три месеци јасно покажува дека најголемиот европски производител на автомобили е во пад. Германскиот производител на автомобили ги намали очекувањата за приходите, профитот и готовинскиот тек во петокот поради намалената побарувачка за своите автомобили.
Сега се очекува да испорача помалку возила оваа година отколку во 2023 година, што ќе го означи четвртиот пад на продажбата во изминатите пет години.
Предупредувањето го нагласува обемот на кризата во Фолксваген, кој се бореше да премине кон електрични возила и ја изгуби важноста во Кина, каде што неговите брендови VW, Audi и Porsche изгубија голем дел од својот удел на пазарот. Во Европа, извршниот директор Оливер Блум се соочува со нови предизвици, како конкуренцијата од Кина, каде доминира BYD Co., како и конфликти со синдикатите околу можни отпуштања и затворање на фабрики, пишува Bloomberg.
Големите три германски автомобилски компании – Volkswagen, Mercedes-Benz Group AG и BMW AG – сите издадоа предупредувања за профит овој месец. Падот на кинескиот пазар и зголемената конкуренција од производителите на електрични возила, вклучително и Tesla, ги принудуваат компаниите на попуст, што ги намалува маржите. Довербата на потрошувачите паѓа, што ја ослабува побарувачката за автомобили со мотори со внатрешно согорување.
Фолксваген доминираше со продажбата на бензински автомобили во Кина, но не успеа да остане во чекор со брзото преминување кон електрични возила на најголемиот светски автомобилски пазар. Локалните ривали како што е BYD го презедоа водството со иновативните и достапни модели. За да се обиде да ги сврти работите, VW затвора фабрики, формира партнерства со локални производители, вклучително и Xpeng Inc., и промовира нов бренд на електрични возила наменети за помладите купувачи.
Додека транзицијата кон електрични возила е во полн ек во Кина, Европа заостанува. Продажбата е забавена откако земји како Германија и Шведска ги намалија или елиминираа субвенциите, со што VW и неговите европски ривали Stellantis NV и Renault SA беа во несвест. Кинеските производители на електрични возила, вклучувајќи ги BYD и MG, ја искористија можноста со евтини понуди.