Кинеската компанија, како што рече нејзиниот основач Леи Јун, направила 100.000 примероци од својот модел Xiaomi SU7 за само 230 дена по неговото лансирање на пазарот.
По побрз развој од очекуваниот, Xiaomi смело влезе на пазарот на крајот на 2023 година и обезбеди повеќе од 50.000 нарачки во првите 27 минути откако беше пуштен во продажба.
Иако Xiaomi првично имаше за цел производство на 60.000 електрични возила за оваа година, импресивната побарувачка за моделот SU7 ги натера да го зголемат производството за да продолжат.
По лансирањето, технолошкиот гигант рече дека веќе изградил 10.000 возила за 32 дена, но дека ќе треба да продолжи да расте за да биде во чекор со растечкиот број на нарачки, пренесува Electrek.
До јули, Xiaomi рече дека зголемените производни линии се завршени, навестувајќи ја можноста за удвојување на нејзините првични цели за производство за 2024 година.
За работите да бидат уште подобри, овие примери не се наоѓаат во фабриките низ Кина – Xiaomi Automobile рече дека верзиите SU7 брзо стигнуваат до клиентите и очекуваат да достигнат 100.000 испораки до крајот на ноември.
Xiaomi SU7 се нуди во три верзии: Standard, Pro и Max, при што најевтината верзија чини 29.850 долари, Pro 34.075 долари, а најмоќната верзија чини 41.550 долари.
Исто така, Xiaomi го претстави SU7 Ultra, кој се очекува на пазарот во 2025 година, а во план е уште еден модел кој би бил ривал за Tesla Model Y.