Новото глобално истражување покажува дека повеќето возачи можат да се видат во електрични автомобили во рок од 10 години. Сепак, 10 проценти трајно велат не, благодарам.
Една нова студија покажува дека 10 отсто од купувачите на автомобили никогаш нема да размислат да купат електрично возило, а поголемиот дел од потрошувачите на најголемите автомобилски пазари сè уште очекуваат да се префрлат на електричен автомобил во рок од десет години, и покрај фактот дека растот на продажбата на електрични автомобили значително забави во последниве години. Истражувањето, спроведено од консултантската компанија Accenture, ги истражува ставовите на потрошувачите кон електричните автомобили.
Резултатите покажуваат дека производителите на автомобили мора да се фокусираат на задоволување на потребите на потрошувачите за сигурност, безбедност и цена со цел да се зголеми продажбата на електрични возила. Со цел да се стимулира пазарот, производителите мора да се осврнат на личните мотивации на купувачите на електрични возила. Ова бара стратешка промена кон клиенти на кои приоритет им е доверливоста, безбедноста и цената.
Истражувањето, кое вклучува 6.000 купувачи на автомобили од САД, Германија, Италија, Франција, Кина и Јапонија, открива значителни варијации во ставовите кон електричните автомобили. Оптимизмот за иднината на електричните автомобили е широко распространет во Кина, а 65 отсто од испитаниците веруваат дека електричните автомобили ќе доминираат на пазарот.
Спротивно на тоа, скептицизмот е поголем во Германија и Франција. Во Соединетите Американски Држави, 54 отсто од испитаниците очекуваат да поседуваат електричен автомобил во следните 10 години, додека 11 отсто одбиваат да се префрлат од автомобил со дизел или бензин на нешто со електричен мотор.