Најголемиот светски производител на спортска опрема, Nike, објави подобри од очекуваните квартални резултати кои накратко ги подигнаа акциите на компанијата пред разочарувачката прогноза за бизнисот до крајот на фискалната 2025 година.
Компанијата, која се бори да ја врати доминацијата на пазарот поради зголемениот конкурентен притисок и слабото расположение на потрошувачите, предвиде намалување на приходите во фискалниот трет квартал со ниски двоцифрени стапки. Очекувањата на аналитичарите беа за многу поблаг пад од 7,7 отсто на 11,48 милијарди долари.
Најк е предводен од новиот извршен директор Елиот Хил, чие појавување минатата недела беше негово прво објавување на приходите откако повторно ја презеде компанијата. Тој нагласи дека се обидува да го врати фокусот на компанијата на спортот и да продава што е можно повеќе стоки по премиум цени, но дека „за оваа промена ќе биде потребно време“.
Хил нагласи дека Најк „стана премногу промотивен“, што не само што ја погодува оваа компанија „туку го нарушува целиот пазар и профитот на нашите партнери“. Хил рече дека се сретнал со многу од клучните партнери за малопродажба на компанијата откако ја презеде новата улога, кои изразија уверување во неговата способност повторно да ги започне овие партнерства.
Клучен столб на планот за пресврт на компанијата е реинвестирање во теренски тимови во големите градови и земји бидејќи „тие се оние кои создаваат емотивни врски со потрошувачите“, рече менаџментот. По фокусирањето на патиките за трчање во минатиот квартал, остатокот од почетниот фокус ќе биде на фудбалот, кошарката, тренинзите и спортската облека.
Во фискалниот втор квартал, компанијата забележа пад на приходите од 7,7 отсто на 12,4 милијарди долари, што беше подобро од очекуваниот пад на перформансите од 9,4 отсто.
Овој подобар од очекуваниот резултат дојде на позадината на лансирањето на новите верзии на чевли за трчање кои ја зголемија продажбата во сегментот, иако патиките, како најголем дел од бизнисот, забележаа пад на вкупниот приход за 11,1 отсто, слично на претходниот четвртина. Приходите во сегментот облека се намалени за 1,0 отсто, а опремата пораснале за 13,6 отсто.
По канал, директните продажби паднаа за 13 отсто на 5,0 милијарди долари, додека приходот од големо се намали за три отсто на 6,9 милијарди долари.
Заработката по акција (EPS) во периодот септември-ноември достигна 0,78 долари, надминувајќи ги очекувањата од 0,63 долари. Бруто маржата ослабе за процентен поен и изнесува 43,6 отсто, пред се поради поголемиот обем на продажба и промените во дистрибутивниот микс, што делумно беше компензирано со пониските трошоци за логистика и складирање.