Кина оваа година ќе спроведе специјална кампања за стимулирање на потрошувачката, активно проширување на увозот и привлекување странски инвестиции, се вели во соопштението од националната трговска работна конференција што се одржа викендов во Пекинг.
Според China Media Group (CMG), Кина ќе ги зголеми напорите за спроведување на планот за размена на стоки за широка потрошувачка, беше наведено на средбата. Ќе се креираат поразновидни сценарија за потрошувачка и ќе се промовираат и сервисната и дигиталната потрошувачка.
Во однос на надворешната трговија, Кина активно ќе го прошири увозот, ќе развие прекугранична е-трговија и зелена трговија и ќе ја промовира дигитализацијата на трговијата. Со цел да привлече странски инвестиции, Кина ќе го прошири доброволното и еднострано отворање на организиран начин, целосно ќе ја искористи улогата на националните економски развојни зони во привлекувањето странски инвестиции и подобрување на услугите за странските претпријатија.
Активно ќе се усогласи со меѓународните економски и трговски правила со високи стандарди, ќе развива меѓународна соработка во индустриските и синџирите на снабдување и ќе ја продлабочи соработката во е-трговијата на Патот на свилата.
Ванг Вентао, министер за трговија, рече дека е неопходно сеопфатно да се промовираат реформските и развојните задачи во комерцијалната работа на земјата и изготвувањето на 15-тиот петгодишен план (2026-2030), додавајќи дека треба да се работи и за да се обезбеди сигурност на производството и стабилна понуда на пазарите на крајот од годината.