
Еден од најпознатите хрватски брендови за храна – Пекара Дубравица, наскоро би можел да добие нови сопственици од Србија. Како што пренесува Б92, компанијата Дон Дон, една од најголемите пекарски компании во регионот, наскоро треба да ја преземе Дубравица, а финализирањето на зделката се очекува многу брзо.
Дон Дон е словенечко-српска компанија со седиште во Србија. Компанијата работи во Словенија, Србија, Северна Македонија и Бугарија, а сега ги проширува своите операции и во Хрватска.
Преземање без долгови
Пекара Дубравица со години важи за симбол на квалитетен леб и пецива во Загреб и неговата околина, со повеќе од 30 продажни места и голем број вработени. Нивното препознатливо пакување и производи се дел од секојдневието на многу жители на Загреб.
Според извештајот, оваа хрватска компанија се продава без долгови, а планот на Дон Дон е да ја задржи препознатливоста на брендот и дополнително да го прошири на целиот хрватски пазар. Се споменува и можно пошироко регионално проширување на брендот Дубравица под капата на Дон Дон.
Проширување и вработување
Новите сопственици најавуваат инвестиции во модернизација на производството и проширување на малопродажната мрежа, како и отворање нови работни места. Плановите вклучуваат и дигитализација на операциите, воведување иновативни производи и зајакнување на присуството на пазарот.
Во последно време, има сè повеќе примери на компании од Србија и регионот кои го прошируваат својот бизнис во Хрватска – и преку нови инвестиции и преку преземање на познати локални брендови.
Фото: Pixabay