
Бројот на електрични патнички автомобили во Европската Унија достигнa 4,4 милиони во 2023 година, што претставува 1,73 проценти од сите патнички автомобили. Во споредба со 2022 година, вкупниот број на електрични автомобили е зголемен за 1,4 милиони.
Во 121 (56,28 проценти) од 215-те региони на ниво на две номенклатури на статистички територијални единици (NUTS 2) за кои се достапни податоци, учеството на електричните автомобили во вкупниот број на патнички возила беше под просекот на ЕУ. Во повеќето земји од ЕУ, овој удел беше релативно рамномерен низ регионите, што укажува дека фактори како што се националните субвенции, стимулациите и другите национални политики веројатно играле значајна улога во усвојувањето на електричните возила.
Вкупно 17 региони објавија дека електричните автомобили сочинуваат најмалку четири проценти од сите патнички возила, според Европската канцеларија за статистика – Евростат.
Данска е на врвот на листата со сите пет свои региони, заедно со Шведска (пет од осум региони), вклучувајќи ги главните региони Ховедстаден и Стокхолм. Холандија имаше три такви региони, вклучувајќи го главниот регион Северна Холандија. Белгија имаше два региона, вклучувајќи го главниот регион Регион на Брисел-Главен град / Брисел Хофдштеделијк Гевест. Финска го регистрираше својот главен регион Хелсинки-Уусима, а Луксембург беше исто така меѓу овие региони.
На врвот на распределбата е централниот холандски регион Флеволанд, кој во 2023 година забележа убедливо најголем удел на електрични автомобили – 17,07 проценти. Оваа невообичаено висока вредност веројатно е поврзана со присуството на компании за лизинг на возила кои регистрираат големи флоти на електрични автомобили во регионот, што вештачки го зголемува нивниот удел во однос на вкупната популација на возила во регионот. Регионот на шведската престолнина Стокхолм (10,74 проценти) беше единствениот друг регион на ЕУ со двоцифрен удел. Потоа следеа Ховедстаден во Данска (8,64 проценти) и белгискиот регион Провинција Фламан-Брабант (7,6 проценти).
На долниот крај од дистрибуцијата се наоѓаат 46 региони каде што електричните автомобили учествуваа со помалку од 0,25 проценти од вкупниот број патнички возила. Оваа група беше доминантно застапена во Чешка (пет од осум региони), Грција (11 од 13), Полска (14 од 17) и Словачка (три од четири), а потоа и во јужна Италија (шест региони). Останатите делови од оваа група вклучуваа четири региони од Шпанија, два од Романија и еден регион од Хрватска.











