
Во најславните денови на технологијата, дизелите сочинуваа околу 50 проценти од пазарот. Потоа дојде скандалот со „Фолксваген“ со фиксирањето на емисиите на дизел возилата и продажбата почна да опаѓа. Веќе во 2017 година, новите бензински мотори ги надминаа дизелите, а во 2021 година тоа се случи и со хибридите (кои ги надминаа дизелите во однос на продажбата).
Во 2025 година, падот на дизел возилата продолжува, кога тие се спуштаат на четвртото место. Сето ова се објаснува со податоците од Здружението на европски производители на автомобили (ACEA). Хибридите со приклучоци имаат пазарен удел од 9,4 проценти во првите десет месеци од годината. До октомври, дизелите сочинуваа само 8 проценти од вкупната продажба на нови автомобили во 27-те земји од ЕУ, како и во Исланд, Лихтенштајн, Норвешка, Швајцарија и Велика Британија. Разликата веројатно ќе се зголеми во последните два месеци од годината и тешко е да се замисли дека дизелите ќе ги надминат хибридите со приклучоци, особено бензините, хибридите и електричните возила.
Строгите регулативи за емисии ги отстранија дизел моторите од понудата на повеќето производители на автомобили, особено во класата на мали градски автомобили и теренски возила. Хибридите сочинуваат повеќе од една третина од новите регистрации во регионот ЕУ+ЕФТА+Велика Британија во првите десет месеци од годината. Со пазарен удел од 34,7 проценти, хибридите се убедливо пред бензинските возила (26,9 проценти) и електричните возила (18,3 проценти).












