
Медиумскиот гигант RTL Германија отпушта околу 600 работни места како дел од програмата за реструктуирање поради тешките економски услови, според извршниот директор на компанијата, Стефан Шмитер.
„Постојат два големи предизвици што мора да ги решиме за да бидеме успешни на долг рок“, изјави Шмитер за ДПА во вторник. Едниот е длабока промена на медиумскиот пазар, а другиот е тешка економска ситуација.
Според RTL Германија, 600-те вработени вклучуваат вработени со полно и скратено работно време.
Заедно со работничките совети, компанијата создаде посебна програма за отпремнина.
„Социјалниот план што го договоривме со работничкиот совет има за цел да ги избегне отпуштањата колку што е можно повеќе“, рече Шмитер. Наместо тоа, отпуштањата ќе бидат ублажени со постепено пензионирање, пакети за отпремнина и други понуди.
Отпуштањата се последица на рецесијата во Германија и слабиот пазар на телевизиско рекламирање.
Според RTL, од 2019 година, приходите од рекламирање на линеарната телевизија во Германија се намалија за повеќе од 20 проценти.
Компанијата инвестираше многу во проширување на својата RTL+ стриминг услуга, а бројот на претплатници порасна на повеќе од 6,6 милиони.
По континуираниот динамичен раст во сите сегменти – како што се приходите, бројот на претплатници и времето на користење – RTL+ е на пат да стане профитабилен во фискалната 2026 година, соопшти компанијата.
Стриминг бизнисот ќе стане многу позначаен за RTL како целина, рече Шмитер.
„Со овие мерки, ќе заштедиме висока двоцифрена сума од милион долари на трошоците за вработените. Но, многу е поважно постојано да ја насочуваме организацијата кон големи промени на медиумскиот пазар и да се фокусираме на конкуренцијата со американските стриминг услуги.“












