Јапонија е земја каде што најмногу се работи. А после напорната работа, секој си наоѓа начин да се релаксира. Некои релаксацијата ја наоѓаат во чашката. Но, луѓето во Азија имаат ниска толеранција на алкохол. Затоа многу често по улиците во Токио можат да се видат пијани луѓе како спијат каде што се нашле, што е дури и нормална појава. Овој тренд го искористија две агенции, Ogilvy & Mather и Geometry Global, кои заедно со ланецот барови Yaocho, направија предупредувачка кампања за овој јапонски феномен. Тие со ленти ги одбележуваа заспаните пијани луѓе и ги поттикнуваа минувачите да ги споделуваат со знак hashtag #nomisugi, што во превод значи премногу пијан. Ваквите импровизирани реклами се направени со цел да се засрамат луѓето и да се однесуваат подобро.
Најчитани
Во тек е исплата на парите од “Мој ДДВ”
Исплатата на МојДДВ за третиот квартал 2024 година е во тек.
До сега се изготвени налози за поврат кон 370.603 лица во износ од 658.280.592,00...
Познати финалистите за Европски Автомобил на Годината
Жирито на Европски Автомобил на Годината (ECOTY) ја објави листата на финалисти за 2025 година. Од првичните 40 модели, 60-те судии ја намалија конкуренцијата...
Кој е наследник на империјата на Миодраг Костиќ: Се вика Александар, има 30 години...
Српскиот бизнисмен Миодраг Костиќ почина денеска на 65-годишна возраст, оставајќи зад себе огромна деловна империја. Тој пред пет години се повлече од менаџерските функции,...
Заборавете на CV: Младите го менуваат начинот на кој аплицираат за работа
Генерацијата Z го менува начинот на кој аплицираат за работни места со тоа што ги отфрла традиционалните формати на биографија и наместо тоа, прави...
Ифо: Германската бирократија годишно предизвикува 146 милијарди евра загуби
Поради прекумерната бирократија, германското економско производство бележи годишни загуби до 146 милијарди евра, покажува најновото истражување на минхенскиот институт за економски истражувања Ифо.
Од институтот...