Најдобрите луксузни брендови за 2014

78

Според неодамнешното истражување на Interbrand за најдобрите светски брендови (Best Global Brands), компаниите на денешницата ставаат акцент на персонализација, самоизразување и оригиналност, што всушност е и централен фокус на секој бизнис.

Кога станува збор за луксузните брендови, тие се повеќе се фокусираат на дигитален маркетинг преку кој се обидуваат да бидат што поблиски до купувачите.

А ова се петте најуспешни за годинава што изминува:

Louis Vuitton

louisvuitton

Вредност на брендот: 22,552 милиони долари

Gucci

GUCCI-BEAUTY-collage

Вредност на брендот: 10,385 милиони долари

Hermes

201448123734

Вредност на брендот: 8,977 милиони долари

Cartier

el_arte_de_cartier

Вредност на брендот: 7,449 милиони долари

Prada

012_prada_theredlist

Вредност на брендот: 5,977 милиони долари