Apple лансираше онлајн сервис за самопослужување

33

Apple лансираше онлајн сервис за самопослужување, што им овозможува на потрошувачите да купуваат делови за нивните уреди и сами да ги поправаат, пишува CNBC.

Ова доаѓа откако американските регулатори го засилија притисокот врз технолошките компании да им дадат на потрошувачите поголема контрола врз производите што ги користат.

Новата програма на Apple, која беше најавена во ноември минатата година, ќе понуди над 200 делови и алатки кои клиентите ќе можат да ги користат за поправка на iPhone 12, iPhone 13 и третата генерација на iPhone SE.

Според Apple, клиентите ќе можат да ги поправаат дисплејот, батеријата и камерата. Цените на деловите се идентични со оние до кои имаат пристап овластените добавувачи и услуги на Apple.

Подоцна оваа година, програмата ќе вклучува прирачници, делови и алатки за поправка на Mac.

Онлајн самопослужувањето првично ќе започне во САД, но ќе се прошири и во други земји, почнувајќи од Европа подоцна оваа година.

Клиентите, исто така, можат да ги изнајмат алатите за една недела за 49 долари со бесплатна испорака, доколку претпочитаат да не ги купат. Во некои случаи, тие може да добијат и заем за враќање на заменетиот дел за рециклирање.

Иако програмата е сега достапна, Apple рече дека „посетата на овластен техничар со оригинални делови на Apple е сè уште најбезбедниот и најсигурен начин за поправка за повеќето клиенти кои немаат искуство со поправка на електронски уреди.“ .

Застапниците на правото на поправка тврдат дека производителите треба да овозможат поголем пристап до делови за поправка и прирачници, така што клиентите не се ограничени на одреден сет на овластени сервисери.

Пред да започне самопослужувањето, Apple неколку пати предупреди за потенцијални безбедносни или проблеми со перформансите што може да произлезат од употреба на неоригинални делови или неовластени поправки.