Apple може да лансира џиновски iPad за паметни домови

87

Американскиот технолошки концерн Apple знае дека успехот на неговиот производен екосистем зависи од тоа да биде таму, каде и да се неговите клиенти. Има iMac на бирото, iPad и MacBook во ранците, Apple Watch на зглобовите, iPhone во џебовите, Apple TV во дневната соба и AirPods во ушите. Во иднина, може да има и очила за виртуелна реалност на лицата и самоуправувачки автомобили на патиштата.

Но, Apple заостанува во една клучна област: домот. Заостанува зад конкурентите како што се Amazon и Alphabet Inc. во областа на паметни звучници и сродни уреди – и ова не е случајно. Apple ја знае важноста на домашниот пазар.

Затоа во 2014 година го лансираше HomeKit, кој им овозможува на корисниците да контролираат голем број уреди – од iPhone и iPad, а во 2017 година дебитираше со паметниот звучник HomePod. Оригиналниот HomePod беше неуспешен, но поновата верзија од 99 долари се продаде подобро. HomeKit исто така доби на интензитет со добивање поддршка за повеќе видови додатоци, пишува во својата анализа аналитичарот на Bloomberg, Марк Герман.

Сепак, Apple држи само 5% од пазарот на паметни звучници, според Consumer Intelligence Research Partners. Аmazon со гласовниот асистент Alexa учествува со 69% од продажбата, а Google е на второ место со 25%. Но, Apple нема универзален домашен центар, уред со екран што го прави уште потешко да се стигне.

Но, со сите силни страни на ривалот на Amazon Echo Show 15, Apple веројатно може да се справи многу подобро. Централниот домашен уред на Apple може да елиминира некои од недостатоците на Echo, како што се подебелиот дизајн, побавниот и поограничен софтвер и камерата со подобри перформанси.

Иако ова е очигледно многу полесно да се каже отколку да се направи, претворањето на iPad во домашен уред нема да биде толку тешко како да се измисли оригиналниот iPhone. Apple веќе ги измисли повеќето компоненти, пишува Герман.

Можете да замислите како компанијата го растегнува iPad на 15 инчи – нешто што „Блумберг“ веќе напиша дека Apple го истражува, правејќи го уредот малку подебел за да одговара на помоќните звучници и ја поместува камерата во ориентација на пејзаж. На ова може да се додаде приклучок за напојување поставен одзади и опција за монтирање на ѕид – вака, вели Герман, ќе изгледа идејата на Apple за своето Echo Show.

Apple веднаш ќе има предност во однос на Amazon во однос на софтверот, бидејќи има App Store, а вклучувањето на систем за камера од висока класа и брз процесор не би требало да биде проблем. Компанијата би можела дури и да создаде нов софтверски слој – нов оперативен систем, да речеме Home mode – за да го оптимизира уредот за стационарна употреба. Најдобро од сè, овој производ може да се користи како едноставна замена за iPad и лаптоп што можете да ги носите насекаде.

Но, има две главни забелешки.

Прво, ако Apple одлучи да го претвори iPad во огромен домашен уред, нема да сака да прави компромиси за квалитетот и карактеристиките. Тоа значи дека ќе биде скап. Echo Show 15 чини 250 долари во Соединетите држави. 12-инчниот iPad Pro започнува од 1.100 долари. Замислете ја цената на верзијата од 15 инчи.

Но, Apple обично не се мачи да наметне повисока цена, дури и ако тоа значи помала продажба. Да не заборавиме дека оригиналниот HomePod беше двојно поскап од конкурентните производи и дека претстојниот уред за мешана реалност на компанијата веројатно ќе биде најмалку четири пати поскап од сегашните VR гаџети.

Второ, Siri сè уште треба да го подобри разбирањето на потрошувачите, да се поврзе со услуги од трети страни и да ја преземе посакуваната акција. Apple има илјадници луѓе кои работат на ова прашање, но квалитетот и можностите на Siri сè уште заостануваат зад оние на Alexa и Google Assistant.

Високата цена и неубедливиот гласовен асистент нема да го направат Apple крал на паметните домашни уреди, но погледот на концернот од Купертино во оваа насока може да биде почеток на вистинско присуство на пазарот. И тоа би било добро за индустријата и за верните фанови на Apple.