Apple симнат од тронот – кој е новиот највреден бренд во светот

186

Amazon ја врати својата позиција како највреден бренд во светот и покрај падот на вредноста од 15% оваа година, според годишното рангирање Brand Finance Global 500 на 48 технолошки компании.

Според проценката, иако Амазон го врати првото место, вредноста на неговиот бренд падна за повеќе од 50 милијарди долари оваа година, од 350,3 милијарди долари на 299,3 милијарди долари. Оценката отиде од ААА+ на ААА бидејќи потрошувачите „построго го оценуваат по пандемијата“.

Перцепциите за услугите на клиентите на компанијата се намалија бидејќи времето на испорака стана подолго и потрошувачите беа со помала веројатност да го препорачаат Amazon на другите, покажа истражувањето.

„Заедно со укинувањето на ограничувањата за пандемијата, луѓето лично се враќаат на шопинг, малку олеснувајќи ја потребата за онлајн малопродажба“, се вели во извештајот.

Apple падна на второто место, со пад на вредноста на брендот за 16% од 355,1 милијарди долари на 297,9 милијарди долари. Овогодинешниот пад се должи на прогнозата за пониски приходи бидејќи се очекува прекините на синџирот на снабдување и тесниот пазар на труд да ја ограничат понудата на хардверски производи, според Brand Finance.

Сепак, Apple останува највредната компанија во светот во однос на пазарната капитализација со 2,163 билиони долари заклучно со 18 јануари, додека Amazon има пазарна капитализација од 979,8 милијарди долари.

Google беше рангиран како трет највреден бренд во светот со 7% зголемување на вредноста на 281,4 милијарди долари.

Некои од другите големи добитници на вредноста на брендот ги вклучија производителите на електрични автомобили Tesla, кои пораснаа за 44% на 66,2 милијарди долари и BID, кој забележа пораст на вредноста на брендот за 57% на 10,1 милијарди долари, бидејќи побарувачката за електрични автомобили расте на глобално ниво.

Меѓу најголемите губитници се Samsung со пад од 7% на 99,7 милијарди долари, Alibaba со пад од 56% до 10 милијарди долари и Facebook со пад од 42% на 59 милијарди долари.