
Недостатокот на дигитални вештини влијае и на националните економии и на животите на поединците, предизвикувајќи земјите да пропуштат милијарди долари од растот на БДП. Како што технологиите како вештачката интелигенција се развиваат со постојано зголемување, што може да се направи за да се затвори јазот во вештините пред тој дополнително да се прошири.
Во најновото издание на списанието Transform, водечки личности од владата, индустријата и академијата даваат одговори на овој итен проблем. Јазот во дигиталните вештини не е ограничен само на земјите во развој. Во Европа, секое трето лице во работната сила нема основни дигитални вештини, според Индексот за дигитална економија и општество на Европската комисија. За подобро разбирање на јазот во дигиталните вештини, Huawei финансираше истражување од EY и All Digital за да го истражат феноменот.
„Ако сте дигитално неписмени, ќе бидете занемарени“, рече Феликс Мутати, министер за технологија и наука на Замбија, во интервју со главниот уредник Гевин Ален. Министерот Мутати е во мисија да ја обучи следната генерација на технолошки таленти во земјата, особено млади жени и девојки, и го издаде ова остро предупредување откако ревизијата на национално ниво откри дека нивото на дигитална подготвеност на работната сила во Замбија е само 34 проценти. Како одговор, земјата ги опремува сите свои средни училишта со интернет конекции и преквалификува околу 3.500 наставници низ целата земја за да се увери дека навистина ја разбираат технологијата што треба да ја учат на своите ученици.
Во новото издание на Transform, главниот уредник Гевин Ален разговараше и со професорот Педро Санта-Клара, кој води две револуционерни училишта за компјутерско програмирање во Португалија. Професорот Санта-Клара тврди дека модерното образование е заглавено во застарен модел кој ги учи сите ученици на иста содржина, како на подвижна лента. Како резултат на тоа, тврди тој, многу земји ги затворија конкуренцијата и иновациите, двата механизми кои создаваат квалитет и вредност во која било индустрија. Решението, вели тој, е да се научи не само технички вештини, туку и решавање проблеми, креативност, комуникација, соработка и она што би можело да се нарече мета-вештина, учење како да се учи, пишува ICT Business.
Фото: Freepik