Бијонсе лансира линија виски со Moët Hennessy

16

Бијонсе влегува во бизнисот со луксузни алкохолни пијалоци со лансирање на нова линија виски во соработка со Moët Hennessy од LVMH, објави брендот во соопштението за печатот во вторникот.

Бијонсе ја сподели веста додека држи чаша виски, наречена SirDavis, во промотивна објава на Инстаграм со натпис „ДЕЈВИС ВО МОИТЕ КОСКИ“ и линк до веб-страницата на пијалокот.

Следејќи го растечкиот тренд на потрошувачи кои бараат луксузни пијалоци, Бијонсе им се придружува на Марк Волберг, Џорџ Клуни и други познати личности кои го користат својот статус за да ги подигнат врвните брендови за алкохолни пијалоци.

Како што поделбата на вина и алкохолни пијалоци на LVMH се проширува на американскиот пазар на виски, SirDavis исто така служи за да го почитува наследството на Бијонсе. SirDavis е именуван по Дејвис Хог, прадедото на Бијонсе кој криел шишиња виски како фармер за време на прохибициониот југ, се вели во соопштението.

„Кога открив дека мојот прадедо произведувал, се чинеше дека мојата љубов кон вискито беше предодредена“, рече Бијонсе. „SirDavis е мојот начин да му оддадам чест, обединувајќи нè преку ново заедничко наследство“.

Седиштето на линијата на виски е во родниот град на Бијонсе, Хјустон. Произведен и флаширан во Тексас, SirDavis го означува првиот бренд за алкохолни пијалоци Moët Hennessy развиен целосно во САД, се вели во соопштението.

SirDavis е 51% ‘рж и 49% слад јачмен и созреан во шери буриња, за што дестилаторот вели дека создава профил на „храбра софистицираност“.

Високото шише, на кое има бронзен коњ, е исто така знак за најновите албуми на Бијонсе.

Се продава на мало за 89 долари за шише, а SirDavis ќе биде достапен во септември.