Новиот BMW M4 CS е полесен за 20 килограми, стандардно има погон на сите тркала и ја добива истата моќ како и CSL
BMW го претстави целосно новиот M4 CS, модел дизајниран да биде поставен над стандардните M4 и M4 Competition и под ограниченото издание CSL од 2022 година. Баварскиот производител на сака да ја нагласи врската помеѓу M4 CS и интензивното, „емотивно“ возачко искуство, истакнувајќи дека CS поседува специфичен карактер.
CS звучи многу познато во многу области. Како и CSL, тој се одликува со истиот погон од 543 КС што се наоѓа во M3 CS. Вклучува и погон на сите тркала – за разлика од CSL со погон на задните тркала – и дава приоритет за намалување на тежината. Неговиот изглед дури го отсликува оној на CSL. Значи, што навистина го прави различно?
BMW M4 CS располага со карбонски покрив, хауба, преден сплитер, предни доводи за воздух, капачиња на надворешните ретровизори, заден дифузер и спојлер. Исто така, има M тркала од лесна легура, кои можат да бидат опремени со гуми за патека или гуми „ултра-трак“, и двете како бесплатна опција.
Сепак, во споредба со CSL, тука ги нема карбонските седишта со неприлагодлив потпирач за грб и капакот на багажникот од карбон. Со CS, можете да ги задржите и задните седишта и звучната изолација. Ги добивате седиштата M Carbon. Резултатот е дека BMW M4 CS тежи 20 кг помалку во споредба со M4 Competition Coupe со xDrive.
Моќен удар
Под хаубата е S58 3,0-литарскиот шестцилиндричен турбо мотор со 550 КС и 649 Nm. Тоа е зголемување за 20 КС во однос на BMW M4 Competition Coupe од 2025 година.
Во суштина, моторот е ист како оној што се наоѓа во стандардниот М4. Сепак, моторот на CS добива поголемо засилување и поврзаното подесување, што резултира со зголемена моќност. Со други зборови, од 0-100 км/ч се стигнува за 3,4 секунди и електронски ограничена максимална брзина од 302 км/ч. Добивате и активен издув, со промена на белешката во зависност од тоа кој режим на возење ќе го изберете.
Иако ова е xDrive, баварската компанија, позната по својата шасија со заден погон, прави огромни напори за да нагласи како ова е сè уште пристрасно поставување на задниот дел. Како и кај другите xDrive M автомобили, можете да изберете целосно да ги разврзете предните погонски тркала, иако веројатно ќе го извлечете најбрзиот момент од M4 CS со искористување на електронската контрола на погонот на сите тркала што испраќа енергија до тркалата на кои им е најпотребно.
Нема рачен менувач, само автоматски
Целата таа моќ ја управува осумстепен автоматски менувач. Нема опција за рачен менувач. Добивате копче на менувачот што ви овозможува да изберете една од трите различни карактеристики на менувањето. Има и „уникатни држачи за моторот“ кои се вкочанети за да обезбедат „цврста врска помеѓу моторот и структурата на возилото“.
На електронската страна, адаптивната М суспензија има подесување специфично за M4 CS, како и електромеханичкото управување M Servotronic со променлив однос и интегрираниот систем за сопирање. Оние стари добри физички параметри се исто така изменети, со поставките за наваленоста на тркалата специфични за CS, амортизерите, помошните пружини и шипките против превртување.
Екстериер
M4 CS ќе биде достапен во четири бои. Од стандардната палета, добивате или Brooklyn Grey металик или Black Sapphire metallic, а од изборот на BMW Individual, можете да изберете Riviera Blue или Frozen Isle of Man Green металик.
Од друга страна се истакнува изложениот карбон на хаубата. Исто така, необоени се многу делови од засилен карбон, вклучувајќи го и покривот. Во комбинација со црни странични прагови, жабрите и врвовите на издувните цевки, ефективно добивате контрастна двобојна надворешност. Тркалата може да бидат и во мат црна боја или мат златна бронза. Елементите на предните светла светат во жолто како потсетник на тркачките автомобили GT.
Заоблен дисплеј и iDrive 8
Внатрешноста се држи до поставеноста на закривен екран на BMW, со 12,3-инчен дигитален инструмент кластер и 14,9-инчен инфозабавен екран поставен во центарот на контролната табла. Како и остатокот од гамата што беше ажурирана за 2025, M4 CS користи BMW iDrive 8.5, но со M-специфична графика. Исто така, важно е дека iDrive 8.5 го намалува бројот на физички копчиња во кокпитот, интегрирајќи повеќе функционалност во екраните на допир.
Постојат, исто така забавни додатоци на анализатор на дрифт и тајмер за круг. Во исто време, копчињата М на воланот можат да складираат поединечни поставки, вклучувајќи ги поставките на менувачот, DSC и – можеби најкорисните во секојдневен капацитет – дали сакате автоматското стартување/стоп да биде активно.
На друго место во внатрешноста, ќе најдете многу букви „CS“, како и безбедносни појаси со шавови во М-триколор, внатрешни украсни ленти во карбон и капак во боја на антрацит. Гореспоменатите седишта M Carbon се обработени во Мерино кожа во црно/црвена шема на бои со карактеристични контрастни шевови. Тие добиваат целосна приспособливост, греење на седиштата и осветлени логоа M4 CS во потпирачите за глава.
2025 M4 CS ќе започне да се произведува во фабриката на BMW во Динголфинг во јули 2024 година, додека своето светско деби ќе го има во петок на 10-ти мај на трката IMSA WeatherTech SportsCar шампионат во Лагуна Сека, САД и во Европа на 6 часа Спа Франкоршамп.
Книгите за нарачки ќе се отворат на крајот на мај.
Преземено од Avtoplus.mk