BMW забележа раст на продажбата од 18% и скок на профитот за 4,7 пати

20

Нето добивката на германскиот производител на автомобили Bayerische Motoren Werke AG (BMW) за периодот јануари-септември се зголеми за 4,7 пати на годишно ниво и изнесува 10.207 милијарди евра, соопшти компанијата.

Дистрибуираната добивка по акција е 15,38 евра, наспроти 3,2 евра една година порано. Приходите на годишно ниво се зголемени за 19,2% во однос на лани – до 82,831 милијарди евра.

Испораките на автомобили се зголемени за 18% до 1,932 милиони, од кои 1,703 милиони припаѓаат на брендот BMW (зголемување од 19,3%). Продажбата на брендот Mini се зголеми за 8% на 224,8 илјади автомобили, а Rolls-Royce – за 62,9% на 4318 единици.

Само во третиот квартал, нето добивката на компанијата се зголеми за 42,4% на 2,584 милијарди евра. Заработката по акција е 3,89 евра наспроти 2,71 евро во третиот квартал од минатата година. Годишниот приход е зголемен за 4,5% на 27,471 милијарди евра.

Во третиот квартал компанијата ги намали испораките на автомобили за 12,2% на 593.177 единици. Реализациите на марката BMW се намали за 10,3%, на 524,9 илјади автомобили, Mini – за 25%, на 66,99 илјади, Rolls-Royce – се зголеми за 21,8% на 1329 автомобили.

Производителот на автомобили со седиште во Минхен нуди автомобили, мотоцикли и мотори BMW, Mini и Rolls-Royce. Персоналот на компанијата на крајот на 2020 година брои 120.726 илјади луѓе.