Британскиот луксузен бренд Burberry во загуби, акциите на најниско ниво во последната деценија

43

Британскиот луксузен бренд Burberry го отпушти својот извршен директор и го назначи поранешниот шеф во Coach Џошуа Шулман да го замени. Шулман ветува „попознат“ изглед и се верува дека ќе може да и помогне на компанијата да се пресели од сегашната позиција на пазарот.

Шулман, кој беше извршен директор на американскиот бренд Мајкл Корс од 2021 до 2022 година, а претходно како главен и претседател на брендот во Coach, ќе биде четвртиот извршен директор на Burberry во една деценија.

Тој ја презема функцијата во среда од Џонатан Акеројд, кој ја извршуваше оваа функција две години.

Компанијата, исто така, предупреди на податоците за оперативните загуби и ја намали дивидендата за да инвестира во раст, пренесува Ројтерс, испраќајќи ги своите акции на најниско ниво во повеќе од една деценија.

За луксузната компанија стара 168-години, до 29 јуни, основната продажба беше намалена за 21 отсто. Акциите на Бурбери, кои беа со најлоши перформанси меѓу луксузните акции во последните пет години, паднаа за 16 отсто на 744 пени, тргувајќи се на нивоата последен пат забележани во 2010 година.

Крис Бошамп, главен пазарен аналитичар на платформата за онлајн тргување ИГ, рече дека објавата од понеделникот е шокантна.

Burberry имаше тројца дизајнери во последната деценија. Во 2022 година, Даниел Ли го замени Рикардо Тиши, кој замина по помалку од пет години. Компанијата прво го покрена прашањето за потребата да се врати на своите класични дизајни по остриот пад на продажбата во мај, кога продавниците ја претставија колекцијата на Ли на похрабри, поскапи моди. Клиентите во голема мера не беа импресионирани од неговиот обид да се движи подалеку од неговите класични мантили и додатоци.