Bugatti Rimac официјално започнува со работа

67

Rimac Automobili денеска официјално ги здружува силите со Bugatti Automobili под неодамна објавената компанија Bugatti Rimac d.o.o. Новата компанија ги обединува силите на двете компании, кои заедно продолжуваат со нови откритија во автомобилската и технолошката индустрија. Основањето на новата компанија, која ги обединува двете марки, е поддржано од производителот на спортски автомобили Porsche AG и еден од најголемите производители на автомобили во светот, како и актуелниот сопственик на Bugatti – Volkswagen AG. Комбинираниот ентитет Bugatti Rimac d.o.o. официјално е основана на 1 ноември 2021 година, со седиште во Загреб.

Мате Римац како извршен директор

Како што беше претходно најавено, Rimac Group ќе биде најголемиот акционер на Bugatti Rimac со 55% од акциите. Мате Римац ќе го задржи својот удел во Rimac Group со 35%, Porsche со 22%, Hyundai Motor Group со 11% и другите инвеститори со 32%. Развојот и производството на батериски системи, погонски единици и други компоненти за електрични возила со високи перформанси ќе бидат поделени во нова единица – Rimac Technology, која ќе биде 100% во сопственост на Rimac Group.

Bugatti Rimac ја комбинира уникатноста на два автомобилски и технолошки пионери. Претприемачкиот пристап и техничката експертиза на Rimac Automobiles и иновациите во областа на електричните возила со високи перформанси, заедно со 112-годишното наследство на Bugatti во дизајнот и инженерството и производството на некои од најпознатите хиперавтомобили во светот, сега се споени во водечка компанија за хиперавтомобили, соопшти денеска Bugatti Rimac.

Porsch ќе дејствува како стратешки партнер и ќе назначи двајца членови на Надзорниот одбор: Оливер Блуме, претседател на Porsche AG и Луц Мешке, потпретседател и главен финансиски директор на Porsche AG. Како извршен директор на Rimac Group, Мате Римац ќе го предводи и Bugatti Rimac и новата поделба, Rimac Technology.

Седиштето ќе биде во новиот кампус

Глобалното седиште на компанијата Bugatti Rimac се наоѓа во сегашното седиште на Rimac Automobil во Света Недела, на периферијата на Загреб, но со текот на времето ќе се пресели во неодамна објавениот Rimac Campus, вреден повеќе од 200 милиони евра, на 200.000 м2. , во изградба во Света Недела, кој, исто така, ќе биде дом на Rimac Technology.

Бидејќи започна изградбата, заедничкото истражување и развој на идните хиперавтомобили Rimac Automobili и Bugatti на крајот ќе се одвива во кампусот Rimac, кој треба да биде отворен во 2023 година. Како дел од новата компанија, Bugatti Rimac ќе започне со работа со 435 вработени, од кои 300 ќе бидат со седиште во Света Недела и 135 во Молсхајм, Франција. Дополнително, 180 луѓе на локацијата на Bugatti Engineering во Волфсбург ќе ја поддржат новата компанија, од кои некои ќе бидат интегрирани во канцеларијата на Bugatti Rimac во Германија.

Rimac Technology ќе има над 900 вработени. Групацијата Rimac на тој начин ќе се состои од над 1.300 вработени на различни локации.

Нов одбор на директори

Новиот одбор на директори на Bugatti Rimac го назначи Кристоф Пиошон за главен оперативен директор (COO). Тој претходно беше генерален директор во Bugatti и гарантира продолжување на работата во фабриката во Молсхајм. Лариса Флејшер станува финансиски директор. Претходно, таа беше раководител на контрола во Porsche во областите на дигитализација и развој на нови бизнис модели. Емилио Сцерво е назначен за главен директор за технологија (CTO), а претходно ја имаше истата позиција во Rimac Automobili, каде што се приклучи по богатата кариера како технички директор во Aston Martin, McLaren, Mercedes AMG и Ferrari.

Rimac Automobili и Bugatti ќе продолжат да работат како посебни брендови и производители, задржувајќи ги своите производствени капацитети во Загреб и Молсхајм, како и дистрибутивните канали.

„Едвај чекаме да ги претставиме новите модели“

„Чест ми е да ја водам оваа нова компанија која ги здружува силите на двата бренда и да го започне она што несомнено ќе биде успешно, револуционерно и возбудливо ново поглавје за сите вклучени. Многу сум љубопитен да го видам влијанието што Bugatti Rimac ќе го има врз индустријата и со нетрпение очекувам развој на иновативни нови хиперавтомобили и технологии#. изјави по тој повод Мате Римац.

„Тешко е да се најде подобра комбинација од Rimac и Bugatti. Она што секоја страна го носи на маса во однос на техничката експертиза, знаењето и историјата на развојот на автомобилот е совршен рецепт. Агилноста и иновативноста на Rimac Automobili се совршено надополнување на историјата на Bugatti во дизајнирањето и производството на хиперавтомобили кои поставуваат нови стандарди. Веќе почнавме да развиваме нови модели кои едвај чекаме да ги претставиме на јавноста, во вистинско време“, додаде Хрватот.