BYD: Кинескиот производител го презема светот на електричните возила

Пред неколку години, надвор од Кина, малку луѓе слушнале за BYD. Денес ситуацијата е сосема поинаква. Автомобилската индустрија претрпе големи промени, а кинеските производители на електрични возила стануваат сè повлијателни.

Долги години европските автомобили, особено германските, се сметаа за симбол на квалитет. Во исто време, производите од Азија често се поврзуваа со ниска цена и послаб квалитет. Сепак, кинеските производители на автомобили направија голем напредок во последните неколку години. Нивните возила сега нудат висок квалитет по конкурентни цени, со што го освојуваат светскиот пазар.

Додека европските производители инвестираат многу во електрификација, резултатите досега не ги надминуваат очекувањата. Минатата година, продажбата на електрични возила во Европа забележа дури и пад. Многу потрошувачи сè уште претпочитаат возила со мотори со внатрешно согорување. Овие возила се поевтини и немаат проблеми со полнењето и опсегот, што ги прави попривлечни за пошироката публика.

Нови играчи на пазарот
Во исто време, кинеските компании инвестираат многу во развојот на електрични возила. На пазарот се појавија нови играчи, вклучително и компании кои претходно беа познати по производство на мобилни телефони. BYD, до неодамна непознат надвор од Кина, сега станува гигант кој во однос на продажбата надминува многу традиционални автомобилски компании. Нивните возила се познати по нивниот одличен сооднос цена-квалитет и технолошки напредни карактеристики.

Извршниот директор на BYD, Ванг Чуанфу, неодамна ја коментираше моменталната состојба на пазарот. Според него, кинеските електрични возила се 3 до 5 години пред конкуренцијата. Ова се однесува на технологијата, производите и индустриските синџири. Додека Tesla останува лидер на глобалниот пазар, кинеските производители се очекува наскоро да станат сериозна конкуренција, особено за европските компании.

Популарноста на кинеските автомобили расте и на европскиот пазар, пишува Zimo. Сепак, кинеските производители се соочуваат со предизвици поради најавените царини во САД и ЕУ. Ова би можело да го забави нивниот раст на западните пазари.

И покрај овие предизвици, извршниот директор на BYD верува дека компанијата ќе може да ги надмине овие пречки. Тој смета дека царинските бариери не важат за квалитетни производи, туку за помалку конкурентни. Со оглед на неговата иновација и конкурентни цени, BYD е уверен во понатамошен раст и успех.