Човекот кој инвестираше во 200 стартапи: Ова е неговата препорака

Кевин Рајан понекогаш го нарекуваат „кум“ на технолошката сцена во Њујорк. Со добра причина. Откако се прослави со прераснувањето на компанијата за дигитално рекламирање DoubleClick од стартап во јавна компанија која на крајот ја продаде на Google за 3,1 милијарди долари, Рајан беше ко-основач на голем број стартапи со седиште претежно во Њујорк, вклучувајќи го и Business Insider, компанијата за онлајн шопинг Gilt Groupe и сајт за планирање свадби Zola.

А деновиве Кевин Рајан инвестира и советува десетици стартапи преку фирмата што ја основа пред 18 години. Досега, фирмата има инвестирано 375 милиони долари во околу 200 стартапи во четири области: здравство, технологија, роботика и инвестирање со социјално влијание.

Тимот на Inc.com и овогодинешниот Best in Business Project разговараше со Рајан за да ги слушне неговите совети за основачите на стартапи и како тој гледа на пејзажот на ризичен капитал од перспектива на 2025 година.

Еве неколку прашања и одговорите на Рајан.

Имате основано неколку стартапи во текот на вашата кариера. Сега кога инвестирате, која е вашата највредна вештина, во што мислите дека сте подобри од другите?
Единтвена работа што ја носам на маса е препознавање на шаблони, што е убав начин да се каже дека сум стар. Го работам ова долго време. Кога, на пример, работам со директор, кој можеби е многу паметен човек, можеби е негов прв пат да ангажира финансиски директор. Го направив тоа 25 пати. И затоа ме викаат. Наидов на измамници, толку многу комплицирани ситуации. Сите овие се едноставно одлуки засновани на искуство.

Значи професионално решавате комплицирани проблеми?
Буквално. Секој ден некој ми се јавува со некој комплициран проблем. Веројатно сте слушнале дека извршните директори велат дека е многу осамено да се биде на таа позиција. Понекогаш директорот не може да разговара со никого од неговиот менаџерски тим за одредена ситуација, бидејќи таа вклучува луѓе од тој тим. Помалку е осамено ако имате некој кој апсолутно сака да успеете, кој не ја сака вашата работа и бил таму претходно. Јас сум. Понекогаш тоа е улогата на тренерот. Понекогаш тоа е повеќе како улога на терапевт. Или едноставно го потсетувам основачот дека овој стартап е маратон и тие се само на третиот километар, па не можат да продолжат да спринтуваат, пренесува Бонитет.

Што мислите за феноменот дека основачите сè помалку прегоруваат во последните неколку години? Дали се согласувате?
Тоа е многу тешко да се измери, но би се согласил со тебе. Денес, барем тоа е тема за која луѓето можат да зборуваат. Ако сте во сала за состаноци и некој вели:

„Навистина ми треба една недела одмор“, можеби пред 20 години некој би помислил или би рекол:

“Што си ти?” Некое бебе?“

Сега има поголемо разбирање.

Што би сакале почетбиците основачи веќе да знаат?
Во раните фази, најважното нешто што никогаш не смеете да го заборавите е усогласувањето на производот со пазарот. Звучи очигледно бидејќи сите знаат дека е неопходно, но понекогаш ги прашувам луѓето:

„Колку часови поминавте оваа недела работејќи на прилагодување на пазарот на производи?

Сите работат многу напорно, но вистината е дека можеби не потрошиле ниту минута на тоа. Соодветноста на производот-пазарот е разликата помеѓу да се има или нема кислород. Без него, вие умирате.

Минатата година беше тешка за ризичен капитал. Каков е вашиот став за здравјето на екосистемот за финансирање во 2025 година?
Мислам дека ќе продолжиме да гледаме финансии во здравството, бидејќи тоа е област која сè уште не е решена. Друга област што ме интригира е длабоката технологија. Сите гледаме дека научните откритија продолжуваат, без разлика дали станува збор за откривање на нови лекови, роботика, вселенска или технологија за климатски промени.

Каков совет би им дале на основачите кои сакаат да ги развијат своите компании во 2025 година?
Главната задача на основачите е да изградат неверојатен тим и да ги натераат да работат добро заедно. Кога има три лица, основачот прави речиси сè. Но, многу брзо, ако на компанијата и оди добро, за година или две, ќе има 30 или 40 луѓе. Најважниот начин на кој можете да направите големо влијание е тие други 29 луѓе да направат неверојатна работа. Тоа е твоја работа. Се работи за луѓето, бидејќи кога компанијата станува поголема, дури и ако извршниот директор добива заслуги за создавање на одличен производ, вистината е дека шефот на производот работи 60 часа неделно на тоа. Да се ​​има вистински луѓе е сè.