Dacia го покажа футуристичкиот ЕВ оф-роуд концепт Manifesto

17

Марката Dacia го покажа својот најнов концепт наречен Manifesto кој е замислен како електричен оф-роуд автомобил наменет за ентузијастите

Dacia ги изненади своите фанови со претставувањето на Manifesto, дизајнерска студија создадена за да ги пренесе вредностите на романскиот бренд. Футуристичкиот целосно електричен оф-роуд концепт со гуми без воздух и кабина на отворено не е наменет за производство, но некои од неговите карактеристики ќе бидат применети на идните модели на Dacia.

Dacia го опишува Manifesto како „суштински, кул, робустен, достапен и еколошки ефикасен автомобил“, како и „лабораторија за идеи“. Концептот изгледа како да припаѓа на научно-фантастична видео игра, со авантуристички стил и прилично компактен отпечаток.

Најголемо внимание привлекуваат големите гуми без воздух кои се отпорни на дупчење и еколошки, кои траат исто колку и возилото. Изложените тркала се наоѓаат на четирите рабови на возилото и нудат речиси непобедливи теренски акредитиви во комбинација со ЕВ погонот со движење на сите тркала, краткото меѓуоскино растојание и великодушното растојание од подлогата.

Необични детали

Концептот се одликува со осветлена решетка со новиот амблем на Dacia, дизајн кој се пресликува на задниот дел. Меѓутоа, наместо да користи конвенционални фарови, има единечна LED единица која исто така може да се откачи што овозможува да се користи како факел. За панелите на каросеријата, дизајнерите пробаа нов материјал наречен Starkle, направен од 20 проценти рециклирана пластика. Багажникот на покривот со рамен изглед може да носи секаков вид товар и надворешна опрема, благодарение на неговите модуларни шипки за носење, а повеќе работи може да се врзат на страните со помош на малите дупки на триаголните панели на каросеријата.

Како што веќе забележавте, Manifesto доаѓа без врати, прозорци или шофершајбна, овозможувајќи им на патниците да се поврзат со природата на уште поекстремен начин. За среќа, внатрешноста е целосно водоотпорна, па патниците не мора да се грижат за временските услови.

Практични решенија

Во кабината се наоѓаат само две седишта со отстранливи капаци кои се двојни како вреќи за спиење. Контролната табла е изработена од плута, со утилитарен дизајн. Зад воланот со интегрирани копчиња има дигитална инструмент табла со основен изглед, додека сите функции за инфозабава и поврзување ги управува паметниот телефон на возачот. Ова решение наречено „Донесете го вашиот сопствен уред“ веќе се користи на Sandero, Sandero Stepway, Logan и Jogger.

Покрај големата фиока за складирање и ремените на контролната табла, Manifesto воведува нов систем наречен „YouClip“, кој овозможува безбедно поставување на различни модуларни додатоци. Производителот на автомобили потврди дека оваа функција ќе се применува во идните сериски модели, најверојатно вклучувајќи ја и следната генерација на Duster. Друга практична карактеристика е отстранливата батерија на задната страна, која може да го напојува секој уред од штекер за домаќинство и USB слотови. Последно, но не и најмалку важно, задната палуба може да се користи како работна маса.

Dacia не објави детали за ЕВ погонската група на Manifesto, како што се бројот на електрични мотори, излезната моќност или големината на батеријата. Lionel Jaillet, директор за перформанси на производи на Dacia, рече дека „Верзијата што можете да ја видите денес ќе продолжи да се развива додека ние продолжуваме да истражуваме“.

Концептот Manifesto ќе го има своето јавно деби на Саемот за автомобили во Париз во 2022 година, кој ги отвора вратите на 18 октомври. Штандот на Dacia ќе ја вклучи и целата палета на модели, која сега има ажурирана марка, вклучувајќи го и амблемот DC на ревидираната маска.

Преземено од Avtoplus.mk