Модната компанија Кристијан Диор ја претстави својата колекција есен 2023 година во Мумбаи, со цел да достигне нов пазар и милијарди долари со својот луксузен бренд.
Акциите на матичната група LVMH пораснаа за еден процент на 838,7 евра (1.213 долари), достигнувајќи рекордно високо ниво за време на тргувањето во петокот, пишува Bloomberg.
Диор, вториот по големина бренд на милијардерот францускиот луксузен гигант Бернард Арно LVMH, и одлуката да ја додаде Индија во својот сезонски распоред покажува зголемен интерес за искористување на растечкото богатство на нацијата. Индија во моментов има 119 милијардери, според Оксфам, а според претходните проценки, помеѓу 2018 и 2022 година, земјата произведувала 70 нови милионери дневно.
Исто така, Оксфам укажува на способноста на Диор да привлече нови клиенти во империјата LVMH – растечка група на потрошувачи, особено во земја со 1,4 милијарди луѓе.
„Тоа е огромен неискористен пазар со растечка средна класа и со многу повеќе милионери секоја година“, рече Дебора Аиткен, виш аналитичар за луксузни стоки во Bloomberg Intelligence.
Фото: Facebook