Директор за човечки ресурси издвои три работи кои никогаш не треба да ги правите на работа

148

Како директор за човечки ресурси во САД со 10-годишно искуство, Валери Родригез издвои три работи кои не треба да ги правите на работа.

Тие три работи се не претерувајте, не бидете скромни и не останувајте премногу долго на забавите.

Не претерувајте

Нејзината главна препорака е да не претерувате на работа. Таа посочи дека тоа имплицира дека треба да има мерка во односот и комуникацијата со колегите од работа. Во спротивно, како што предупреди Родригез, претерувањето може да создаде повеќе штета отколку добро. Таа го истакна својот случај како пример зошто треба да се биде внимателен кога се комуницира со колегите.

„Без многу да размислувам, на еден колега му кажав за проблемите што ги имав со мојот автомобил. Неколку месеци подоцна се појави можност да завршам поголем обем на работа, што бараше возење до повеќе локации. Кога седнав со менаџерот, ми кажа дека слушнал за моите проблеми со автомобилот и ја изрази својата загриженост за тоа. Како резултат на тоа, ми беше одбиена можност за работа“, се сеќава таа.

Според неа, таа била многу изнервирана и тоа ја натерало да сфати дека работите од приватниот живот не треба да се споделуваат со луѓето со кои работи, бидејќи тоа им дава можност да носат одлуки наместо неа.

Не бидете скромни

Како што истакна Родригез, таа научила да не биде премногу скромна на работното место. Таа предложи како некој всушност треба да се однесува.

„Мислам дека никој не треба да биде арогантен, да мисли дека е подобар од другите или да биде непријатен, бидејќи ниту тоа нема да ве однесе многу далеку. Верувам дека можете да бидете љубезни и емпатични, но во исто време да им дозволите на луѓето да не да те прегази и да не се ставаш на последно место“, нагласи таа.

Како директор за човечки ресурси, таа забележа дека успешните луѓе имаат тенденција да бидат многу директни за своите достигнувања и да бидат погласни, додека, истакна таа, суперскромните луѓе имаат тенденција да не зборуваат за своите достигнувања или да се залагаат за себе.

Таа истакна дека некогаш верувала дека нејзината работа ќе зборува сама за себе, но дека подоцна сфатила дека ако таа не се залага за себе, тогаш никој друг нема да застане за неа.

Не останувајте премногу долго на забавите

Како директорка за човечки ресурси, Родригез организираше разни настани на кои мораше да присуствува до завршување или да дојде кога можеше. Таа истакна што забележала додека присуствувала на забавите.

“Видов повеќе негативни отколку позитивни кои доаѓаат од предолгото задржување. Понекогаш тоа е алкохол – луѓето почнуваат да пијат и тоа едноставно оди предалеку. Во некои други случаи, луѓето се трезвени, но носат лоши одлуки бидејќи се во близина на нивните колеги но во друга средина. Кога ќе дојдат на работното место следниот ден, кружат гласини за нив“, изјавила таа.

Лично, претпочита да не останува на забави повеќе од час или два, ако не мора. Нејзината препорака е да се биде кратко на забавата, бидејќи присуството неколку часа не секогаш служи за добра цел, пренесува Business Insider.

Фото: Freepik