Директорот на Maersk: „Гледаме многу темни облаци на хоризонтот“

139

Данскиот логистички гигант Maersk во средата прогнозираше пад на побарувачката за логистички и товарни услуги оваа година поради забавувањето на глобалната економија и олеснувањето на проблемите во синџирите на снабдување.
Maersk е меѓу водечките превозници на контејнери во светот, со пазарен удел од 17 отсто, а во периодот од јули до септември ја зголеми добивката пред камати, даноци, амортизација и амортизација (EBITDA) за 56,5 отсто, на 10,86 милијарди долари.

Нејзините приходи се зголемени за 37 отсто, на 22,77 милијарди долари, и покрај тоа што биле транспортирани 7,6 отсто помалку контејнери од истиот период минатата година.

Цените на превозот нагло се зголемија за време на пандемијата, како одраз на зголемената лична потрошувачка, а резултатот беа пренатрупани пристаништа и одложени испораки. Иако цената на транспортот во меѓувреме се намали, транспортот со контејнери е сè уште поскап отколку пред пандемијата.

Цените на физичкиот пазар паднаа и Maersk ја намали својата прогноза за вредноста во август за 200 долари, покажуваат материјалите за презентација.

И покрај ова, просечната цена на договорот на Maersk ќе биде повисока оваа година отколку во 2021 година, додаваат тие.

„Јасно е дека цените на превозот го достигнаа врвот и почнаа да се нормализираат во (третиот) квартал, бидејќи побарувачката се намали и застојот во синџирот на снабдување се олесни“, рече извршниот директор Сорен Скоу.

„Со војната во Украина, енергетската криза во Европа, високата инфлација и заканувачката глобална рецесија, гледаме многу темни облаци на хоризонтот“, додаде Скоу.

Maersk сега предвидува пад на глобалната побарувачка за контејнери оваа година за два до четири проценти, поради економското забавување што треба да продолжи во 2023 година.

Досега проценуваа дека може да падне за еден процент, но и да забележи ист процентуален раст.