Disney е уште една голема компанија која ги изјави своите амбиции да изгради метапростор. Извршниот директор Боб Чапек откри дека Disney се подготвува да влезе во светот на виртуелизираните искуства и дека оваа транзиција е во согласност со неговата долга историја на рано усвојување на нови технологии.
Чапек не даде никакви детали, но потврди дека Disney е решен да создаде сопствен метапростор, забележува Business Insider. Соопштението беше објавено за време на кварталното објавување на тековните финансиски резултати на Disney.
„Со нетрпение очекуваме да создадеме неспоредливи можности за потрошувачите да го искусат сето она што Disney има да го понуди во нашите производи и платформи, без разлика каде се наоѓа корисникот“, додаде тој.
Можеби обожавателите на Disney можат да очекуваат дека метапросторот за кој станува збор да биде нешто како тематски парк – барем според описот даден од поранешниот извршен потпретседател за дигитална технологија Тилак Мандади. Тој навести во објава на LinkedIn во 2020 година дека луѓето внатре ќе можат „да го искусат дигиталниот свет преку уреди за носење, паметни телефони и дигитални точки за пристап“.
Ова нема да биде прв обид на Disney да ги комбинира физичкиот и дигиталниот свет. Компанијата одамна ја лансираше услугата Disney Movies VR, обезбедувајќи фасцинантно искуство од различни светови на Marvel, Lucasfilm и Pixar.
Disney, од друга страна, е уште една компанија која ја објави својата намера да се нурне во метапросторот во рок од неколку дена откако Facebook се прекрсти во Meta, изјавувајќи дека нејзиниот главен фокус отсега ќе биде создавање метаверзум.