Доаѓаат подобри години за воздухопловната индустрија, предвидува Боинг

25

Боинг предвиде дека изгледите за комерцијална авијација во следните 10 години се седум проценти помали отколку пред пандемијата, но дека сепак може да смета на околу 20.000 нови авиони.

Американскиот производител, во меѓувреме, ги суспендираше испораките на моделот 787, контроверзниот модел 737 Макс беше под ембарго, а пандемијата драстично ја намали побарувачката за патувања со авион, пренесe ФТ.

Боинг предвидува дека вкупната испорака на авиони од светските производители на патнички авиони ќе достигне 19.330 до 2030 година. Тој број е седум проценти помал од проекцијата направена во 2019 година, но сепак е помала од минатогодишниот пад на побарувачката за 11 проценти.

Компанијата со седиште во Сиетл рече дека загубила околу две години раст поради пандемијата Ковид-19 и дека тоа е неизбежно. И покрај пандемијата, Боинг предвидува дека воздухопловната индустрија ќе се врати на долгорочните трендови на раст од четири до пет проценти.

Стратезите на компанијата посочуваат дека Боинг „се подготвува за раст“, а директорите предвидуваат дека глобалните патувања ќе закрепнат до крајот на 2023 година или почетокот на 2024 година, достигнувајќи го нивото пред пандемијата. Боинг верува дека домашните патувања ќе се вратат на тоа ниво следната година, а регионалните патувања во текот на 2023 година.

Кога станува збор за глобалните пазари за одбрана, вселенските програми и владините услуги, тој дел од бизнисот остана стабилен. Боинг предвидува дека пазарот за авијација и одбрана ќе вреди 9.000 милијарди долари во следните 10 години, од кои 3.200 милијарди долари ќе доаѓаат од комерцијални авиони, 2.600 милијарди од одбрана и уште 2.600 милијарди од услуги.

Прогнозата на Боинг за 2040 година е производство на 43.500 нови авиони во вредност од 7.200 милијарди долари. Побарувачката за наменски товарни авиони, вклучувајќи нови и редизајнирани модели, е проектирана во значителна област на раст. Глобалната карго флота се предвидува да биде 70 пати поголема во 2040 година отколку пред пандемијата.