Фото: Stutterheim
Додека најголемиот дел од компаниите дизајнираат парчиња облека во кои што потрошувачите би се чувствувале посреќни, компанијата на Александар Штутерхем има поинаков пристап. Инспириран од пронаоѓањето на стариот мантил за дожд на дедо му, Александар се обидел да направи современа верзија на истиот, пишува BBC.
Необичните палта со старомоден дизајн, коишто прават корисникот да се почувствув помалку депресивно, ја направија компанијата позната на пазарот, разликувајќи се од своите конкуренти.
На почетокот, основачот ги продавал само на своите пријатели. Но, кога интересот се зголемил, отворил своја продавница во родниот Стокхолм. Денес, овие мантили за дожд се извезуваат во 29 држави, а компанијата има свои продавници во Стокхолм и во Њујорк.
Според основачот меланхонијата е дел од човековата природа и не треба да се бориме против неа.