
Францускиот малопродажен гигант „Карфур“ доби нов стратешки акционер: семејството Саде, сопственици на глобалниот логистички и шпедитерски гигант CMA CGM.
Семејството купи околу 4 проценти од уделот и со тоа стана втор најголем акционер на „Карфур“, веднаш зад холдингот „Галф“, семејството Мулен-Узе (Галери Лафајет), кое поседува околу 9,5 проценти.
Оваа промена беше проследена со заминувањето на семејството Диниз од Бразил, чија холдинг компанија „Пенисула“ го продаде својот удел од 8%. Семејството Саде сега влегува во управувачката структура – Родолф Саде ќе седне во Одборот на директори на „Карфур“ на 1 декември, потврди компанијата.
Кои се Саде – новото моќно семејство на францускиот бизнис?
Семејството Саде управува со CMA CGM, еден од најголемите светски системи за испорака и логистика, кој работи во повеќе од 160 земји и вработува повеќе од 180.000 луѓе.
Компанијата е основана од Жорж Саде, имигрант од Либан, додека денешен шеф на групата е неговиот син Родолф Саде, еден од највлијателните француски бизнис лидери.
Благодарение на експлозивниот раст на логистиката за време на пандемијата, семејството Саде стана едно од најбогатите семејства во Европа. Нивното богатство се проценува на повеќе од 36 милијарди долари, а тие активно инвестираат во медиуми, малопродажба, транспорт и технологија.
CMA CGM со години развива стратегија за влез во малопродажбата и логистиката за храна, вклучувајќи инвестиции во аеродроми, е-трговија и синџири на снабдување. Приклучувањето кон Carrefour е логичен чекор во зајакнувањето на нивната позиција во европскиот малопродажен сектор.
Carrefour: Нова ера во структурата на сопственост
Во соопштението на компанијата се наведува дека влезот на семејството Саде се вклопува во стратегијата за трансформација на Carrefour, особено во сегментите на дигитализација и логистика. Трансакцијата, проценета на околу 400 милиони евра, доаѓа во време кога Carrefour брзо го проширува својот бизнис за е-трговија и ја реструктуира својата мрежа на продавници.
– Трансформацијата на Carrefour, која ги комбинира иновациите, оперативната дисциплина и еколошката одговорност, е во согласност со вредностите на нашиот бизнис – рече Родолф Саде.
Carrefour вели дека искуството на семејството Саде во глобалната логистика и синџирите на снабдување „значително ќе го зајакне развојот на компанијата во наредните години“.











