Електричните автомобили не можат да се превезуваат на бродови – нема технологија за гасење пожар

104

Некои компании за бродски транспорт одлучија да не превезуваат електрични автомобили, а причините треба да се бараат во опасностите од пожари. Процентот на електрични автомобили што горат не е поголем од автомобилите на дизел или бензин, но има уште еден проблем. Пожарите на контејнерските бродови и траектите се гаснат  јаглерод диоксид. Тој метод не функционира кај електричните автомобили.

Според германските осигурителни компании, бродовите треба да бидат опремени со други системи за гасење пожар за да се обезбеди подобра заштита во случај на пожари на електрични возила. Моментално користената технологија базирана на CO2 не е доволна за запалена литиум-јонска батерија, објаснуваат од Генералното здружение на германската осигурителна индустрија (GDV).
Системите за водена магла со висок притисок се многу посоодветни, а многу бродови сè уште го немаат ова. Покрај отровните гасови, со палење на батериите се ослободува кислород кој го одржува пламенот. Осигурителната индустрија со години бара подобра заштита од пожари на бродовите, пишува Revijahak.

Бродот Фелисити Ејс, кој превезуваше повеќе од 3.800 автомобили, неодамна потона во Атлантскиот Океан, а со неговиот дефект, пожар и неповратно спуштање до дното, се појавија голем број прашања. Еден од нив е – како настанал пожарот?

Mitsui OSK Lines (MOL) е сопственик на Felicity Ace. Бродот на јапонската компанија ја пренесе во САД последната серија произведени Lamborghini Aventadors, многу Volkswagen, Audi и Porsche, па дури и користен Honda Prelude. Потонувањето ги чинеше Јапонците 500 милиони долари. Причината за пожарот најверојатно ќе остане мистерија, но се сомнева дека електричните возила на бродот придонеле за жестокоста на пожарот.