Европска метропола им враќа пари на граѓаните поради лош јавен превоз

Компанијата за јавен превоз во Рим, Атак, се обврза да им понуди на граѓаните поврат на средства за лоша услуга, објави во среда регулаторот за заштита на пазарната конкуренција, со што ја заврши истрагата против превозникот.

На крајот на февруари, италијанскиот регулатор отвори истрага за да утврди дали компанијата за јавен превоз на градот Рим им обезбедила на граѓаните договорен квалитет на услугата.

Истрагата за „можни нефер деловни практики“ беше покрената врз основа на жалби дека Атак наводно не ги исполнил стандардите за квалитет што ги договорил со градот Рим за периодот од 2021 до 2023 година, соопштија регулаторите во соопштение објавено на 25 февруари.

Градската компанија не ги исполнила целите за навремено пристигнување и заминување на возилата, функционалност на ескалаторите и лифтовите и вработување на обезбедување на станиците на метрото, додадоа тие.

Истрагата беше затворена откако Атак се обврза да издвои повеќе од три милиони евра за враќање на парите на сопствениците на годишни билети, изјави регулаторот во среда, што ги зема предвид и правата на потрошувачите покрај конкуренцијата на пазарот.

Според италијанскиот закон, прекршувањата на прописите за правата на потрошувачите може да донесат казни за компаниите во висина од 5.000 до 10 милиони евра.

Атак ќе плати пет евра на секој сопственик на годишни билети за 2024 година, а истиот износ ќе им се даде на сопствениците на годишни билети во периодот од 2021 до 2023 година.

Годишните билети за јавен превоз во Рим чинат 250 евра, без попусти.

Атак, исто така, во согласност со барањата на регулаторот, се обврза да издвојува 2,6 милиони евра годишно за обука на работници на метро станиците и за вработување на нови.

Јавниот превоз во Рим, исто така, ќе воведе нова мобилна апликација која ќе им понуди на граѓаните делумно враќање на парите доколку превозот на редовните автобуски, трамвајски и метро линии доцни повеќе од 15 минути.