Европската и американската автомобилска индустрија објавија кога планираат да ја прекинат зависноста од кинеските батерии

40

Стратешки, европската и американската автомобилска индустрија никогаш не биле во таква ситуација на целосна зависност во целиот деловен сегмент. Едноставно, зависноста од кинески, јапонски и јужнокорејски батерии за електричните автомобили е преголема. САД и Европа планираат да го намалат, но ништо не се одвојува преку ноќ и ништо не е бесплатно. Идејата е речиси да се откаже потребата од увоз на батерии до 2030 година и да се инвестираат повеќе од 160 милијарди евра, пишува Financial Times, повикувајќи се на извештај на Goldman Sachs.

Кинеската доминација би можела да се промени со протекционистичка политика во САД и Европа, но и со алтернативен хемиски состав на батерии за кои се потребни помалку минерали од Кина, односно со зголемување на рециклирањето на батериите.

Во однос на трошоците, 78,2 милијарди долари треба да се потрошат за потрошувачка на батерии, 60,4 милијарди долари за потрошувачка на компоненти и 13,5 милијарди долари за ископ на литиум, никел и кобалт, како и 12,1 милијарди долари за рафинирање на тие материјали.