Европскиот автомобилски сектор во бројки: Кој планира затворање на фабрики и отпуштања

33

Голем број автомобилски компании неодамна најавија затворање на фабрики и големи отпуштања во Европа бидејќи се борат со слабата побарувачка, високите производствени трошоци, конкуренцијата од кинеските ривали и побавната транзиција од очекуваното кон електрични возила.
Ова се дел од компаниите кои бележат отпуштања и затворања на погони најавени во последните месеци:

* ВАЛЕО: Францускиот добавувач на автоделови ќе укине околу 1.000 работни места во Европа, изјавија извори за Ројтерс на 27 ноември, додавајќи дека притисокот за реструктуирање ќе резултира со затворање на две француски фабрики.

* СТЕЛАНТИС: Француско-италијанскиот производител на автомобили ги објави плановите на 26 ноември да ја затвори фабриката за комби во Воксхал во јужна Англија, ставајќи во опасност повеќе од 1.000 работни места.

* BOSCH: Најголемиот светски добавувач на автоделови планира да укине 5.500 работни места до 2032 година во своите оддели за компјутерски решенија главно во германските фабрики, и да го намали работното време за некои вработени, се вели на 22 ноември.

* FORD: Американскиот производител на автомобили на 20 ноември соопшти дека ќе укине 4.000 работни места, пред сè во Германија и Британија, што претставува 14% од нејзината европска работна сила.

* MICHELIN: Францускиот производител на гуми ќе затвори две фабрики во западна Франција, што ќе влијае на околу 1.250 работни места, соопшти на 5 ноември.

* SCHAEFFLER: Германскиот производител на машини и автоделови, погоден од слабата побарувачка од клиентите од автомобилската и индустриската индустрија, на 5 ноември соопшти дека планира да укине 4.700 работни места, главно во Германија.

Реструктуирањето ќе вклучи и затворање на производствените капацитети во Австрија и Британија.

* ФОЛКСВАГЕН: Најголемиот европски производител на автомобили се закани дека ќе укине илјадници работни места и потенцијално ќе затвори фабрики во Германија додека се впушта во тешки разговори за намалување на трошоците со синдикатите. На 9 јули, ја стави на продажба својата локација од 3.000 луѓе во Брисел за премиум брендот Audi поради малата побарувачка за неговите поскапи електрични автомобили.

* DAIMLER TRUCK: Најголемиот светски производител на камиони на 1 август објави дека ќе го намали работното време и ќе воведе замрзнување на работните места за вработените во својот бизнис за производство на камиони во Германија.