Погледнете одблиску како функционира роботизираната фабрика на кинескиот технолошки гигант Xiaomi каде се произведува електричниот SU7
Кога кинескиот гигант за паметни телефони Xiaomi го објави својот план да влезе во бизнисот со електрични возила уште во 2021 година, многумина ја отфрлија како само уште една компанија со грандиозни планови што никогаш нема да ја види светлината на денот. Сепак, во 2024 година испораките на SU7 моделот на брендот се веќе во тек.
Xiaomi вели дека примила повеќе од 75.000 нарачки за својот електричен седан и за да ја задоволи побарувачката, ѝ била потребна најсовремената фабрика. Оваа локација се наоѓа во Јижуанг, Пекинг, а новото видео објавено од компанијата покажува како фабриката може да прави SU7 на секои 76 секунди.
Како технолошка компанија, не е изненадување што Xiaomi во голема мера се потпира на автоматизација за да го изгради својот прв ЕВ. Постапката започнува во областа за хиперкастинг на фабриката, каде што големи делови од SU7 брзо и ефикасно се печатат. Потоа, роботите имаат задача да го склопат телото на SU7 во бело и да ги извршат сите заварувања и потребните лепила. Дополнително, роботите се користат за маневрирање на различни делови околу фабриката, а напредните ласери се користат за скенирање на секој дел и за да се осигура дека е совршен.
Сосема очекувано, роботите се користат и за бојадисување на секој SU7 за да се тркала низ производствената линија, а тие имаат задача дури и да ја полираат надворешноста на автомобилот. Роботите исто така одговараат на покривот на автомобилот, па дури и го составуваат најголемиот дел од шасијата.
Кога SU7 е завршен и прегледан, неговите автоматизирани системи за возење автоматски го исфрлаат од производната лента.
Преземено од Avtoplus.mk