Ford го претстави целосно новиот E-Tourneo Courier кој ќе пристигне на пазарот и во верзија со мотор со внатрешно согорување
Ford го претстави целосно новиот E-Tourneo Courier, целосно електричен компактен превозник за луѓе со изглед инспириран од SUV, кој ќе се појави на европските пазари од крајот на 2024 година.
Во суштина, станува збор за патничка верзија на комерцијалниот E-Transit Courier претставен минатиот месец. Ford E-Tourneo Courier е опишан од производителот на автомобили како возило со повеќе активности со пет седишта со компактен отпечаток идеален за градските улици.
Од стилска перспектива, E-Tourneo Courier се надоврзува на изгледот на E-Transit Courier со тоа што ќе донесе дизајн сличен на SUV, особено во нивото на опременост Active, која додава контрастна боја на покривот, лакови над тркалата, шипки на покривот и уникатни ткаенини за седишта. E-Tourneo Courier Active има и предни и задни заштитни облоги за подвозјето.
Како и со E-Transit Courier, така и E-Tourneo Courier ќе се нуди и со мотор со внатрешно согорување покрај целосно електричниот погон. Електричната верзија ќе може лесно да се разликува од неговиот „брат“ со погон на согорување благодарение на ексклузивната светлосна лента и препознатливата хромирана дијамантска решетка на Ford.
Поголем простор во внатрешноста
Во ентериерот, E-Tourneo Courier го има истиот дизајн на контролната табла како и E-Transit Courier, со нагласени моменти вклучувајќи го таканаречениот „Digiboard“ дигитален инструмент кластер кој се состои од целосна дигитална инструмент табла и инфозабава SYNC 4 контролирана преку големиот 12-инчен екран на допир.
Достапни се и безжична интеграција на Android Auto и Apple CarPlay и рампа за полнење на телефонот, а возилото исто така нуди можност за ажурирање преку воздух (OTA).
Во задниот дел, електричниот миниван се одликува со поделена задна клупа од 60-40 и над 44 проценти повеќе простор во багажникот од актуелниот Tourneo Courier. Патниците, исто така, имаат корист од подобрениот простор за рамената и главата, како и од опциите за складирање, вклучително и конфигурабилна централна конзола, скриен багажник и 44-литарски преден багажник.
Очекувано, E-Tourneo Courier го дели електричниот погон со E-Transit Courier, што значи дека е придвижуван од електричен мотор од 136 КС поставен напред кој нуди изборен режим на возење со една педала – заедно со Normal, Eco и Slippery возачките режими.
Конвенционалната верзија пристигнува прва
Ford останува таинствен за капацитетот на батериите, но вели дека е потребно и полнење од 11 kW AC и 100 kW DC. За обично полнење преку ноќ со наизменична струја од 10 до 100 проценти, се вели дека трае 5,7 часа, додека полнењето од 10 до 80 проценти трае помалку од 35 минути со брз полнач со еднонасочна струја, овозможувајќи им на клиентите да додадат досег од 87 километри за 10 минути.
Моделот Tourneo Courier со погон на внатрешно согорување ќе биде првиот достапен за нарачка ова лето, а испораките ќе започнат пред крајот на 2023 година. Целосно електричниот E-Tourneo Courier ќе влезе во производство од втората половина на 2024 година, а испораките се очекуваат кон крајот на 2024 година.
Двете варијанти ќе се произведуваат во фабриката на Ford во Крајова, Романија, каде што ќе се произведува и претстојниот целосно електричен кросовер Puma. E-Tourneo Courier е едно од 10-те целосно електрични возила што Ford се обврза да ги понуди во Европа до 2024 година.
Преземено од Avtoplus.mk